پیشنهاد استخر پولین به ایجاد توکن وابسته به اتریوم

استخر پولین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 539 نفر

ارائه‌دهنده خدمات استخر استخراج رمزنگاری مستقر در چین، توکن‌های IOU صادر خواهد کرد

پولین گفت که توکن IOU نمادی از انواع خاصی از دارایی های کاربران است که در حساب دارایی های PoolinWallet، حساب کیف پول چند امضایی و حساب استخر استخراج نگهداری می شوند.

در بیانیه ای، ارائه دهنده خاطرنشان کرد: «تیم طرح توکن های IOU را برای به حداقل رساندن تأثیر تعلیق برداشت ارائه کرده است. توکنومیک توکن های IOU گزینه های بصری و متنوع و عملیات آسان برای استفاده را به ارمغان می آورد.

PoolinWallet توکن های IOU را در برابر دارایی های اولیه کاربران با نسبت ۱:۱ منتشر می کند. با گزینه برداشت نامحدود، استخر اضافه کرد: «کاربران می‌توانند توکن‌های IOU خود را در هر زمانی برداشت کنند. درخواست برداشت به سرعت و به طور خودکار تأیید می شود.

توکن‌های IOU توکن‌های استاندارد ERC-20 هستند که روی بلاک‌چین اتریوم صادر می‌شوند و می‌توانند برای بازپرداخت وام یا خرید تجهیزات جدید ماینینگ استفاده شوند.

Poolin در ۵ سپتامبر اعلام کرد که تمام برداشت‌ها، معاملات فلش و نقل و انتقالات داخلی در سیستم‌های پولین را برای «حفظ دارایی‌ها، تثبیت نقدینگی و عملیات در میان بازار کسل‌کننده ارزهای دیجیتال» متوقف می‌کند. طبق گزارشات، از زمانی که پذیرش برداشت را متوقف کرد، قدرت محاسباتی کلی پولین حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

حل بحران نقدینگی

قابل ذکر است، طبق اطلاعات mempool.space به نقل از بلومبرگ، کیف پول دیجیتال پولین دارای بیت کوین تقریباً ۵۹ میلیون دلار است. جالب است بدانید که پولین قبلاً با BlockFi و Three Arrows Capital که هر دو اکنون ورشکسته شده‌اند و به دلیل بحران بازار کاملاً نابود شده‌اند، شریک شده است.

در همین حال، محدودیت برداشت نامحدود در توکن‌های IOU و هدف نهایی سوزاندن توکن‌ها به صورت دسته‌ای در حالی که انتشار در نسبت ۱:۱ حفظ می‌شود، ممکن است بحران نقدینگی استخر را حل نکند. علاوه بر این، از آنجایی که هر کسی می‌تواند نقدینگی را به هر توکن IOU یا جفت توکن در زنجیره اضافه کند، حفظ نقدینگی این توکن‌های IOU نیز تضمین نمی‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx