استفاده از ارزهای دیجیتال برای کمک به نظامی های روسیه

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 473 نفر

استفاده از ارزهای دیجیتال برای کمک به نظامی های روسیه

با تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی روسیه پس از تهاجم این کشور به اوکراین، ارزهای دیجیتال به عنوان یک راه ایده‌آل برای انجام معاملات و حمایت از دوره‌هایی مانند جمع‌آوری کمک مالی ظاهر شده‌اند.

در این راستا، تحقیقات شرکت بلاک چین TRM Labs نشان داده است که گروه‌های طرفدار روسیه برای حمایت از عملیات شبه‌نظامی و فرار از تحریم‌های ایالات متحده، سرمایه‌ای را از طریق ارزهای دیجیتال جمع‌آوری می‌کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت، کریس یانچوسکی، تا ۲۲ سپتامبر، گروه ها حداقل ۴۰۰۰۰۰ دلار جمع آوری کرده بودند.

آزمایشگاه‌های TRM  برای دست یافتن به این اطلاعات، ترکیبی از آدرس‌های کیف پول در دسترس عموم را در کنار وب‌سایت‌های بررسی متقابل بررسی کردند تا گروه‌های مرتبط با روسیه را شناسایی کنند. با این حال، مشخص نشده است که آیا این گروه ها با دولت روسیه همکاری می کنند یا خیر.

استفاده از تلگرام برای جذب سرمایه

شایان ذکر است، طبق گزارش‌ها، این گروه‌ها از اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام برای جمع‌آوری بودجه با به اشتراک گذاشتن راه‌هایی استفاده می‌کنند که سرمایه‌گذاران می‌توانند از گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به روسیه و آموزش‌های رزمی در مکان‌هایی نزدیک مرز اوکراین حمایت کنند. برخی از منابع مالی برای خرید اقلامی مانند تجهیزات تصویربرداری حرارتی و رادیو اختصاص داده شده است.

جالب توجه است که یکی از گروه‌های درگیر به‌عنوان «گروه ویژه روسیه» شناسایی شده است که وزارت خزانه‌داری آمریکا آن را «گروه شبه‌نظامی نئونازی» توصیف کرده است.

شایان ذکر است که روسیه پس از حمله به اوکراین با تحریم های متعددی مواجه است. هدف از این تحریم ها قطع کردن روسیه از سیستم مالی جهانی است.

فکر می‌کنم بخش جالب این داستان این است که رمزارز فقط نوعی پرداخت در این موارد است. راهی برای جابجایی وجوه است. آری ردبورد، رئیس امور حقوقی و دولتی در آزمایشگاه‌های TRM، گفت: و نمونه‌ای وجود دارد که از آن برای کارهای خوب استفاده می‌شود و نمونه‌ای از آن برای کارهای بد استفاده می‌شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx