مدیر عامل سابق گوگل چین لینک را تحسین کرد

چین لینک گوگل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

مدیر عامل سابق گوگل چین لینک را تحسین کرد

اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل طی یک گفتگ گوی تلویزیونی توضیح داد که چرا چین لینک یک ارز دیجیتال برنده می داند.

اشمیت، که فوربس در حال حاضر او را نودمین ثروتمندترین فرد جهان با دارایی خالص ۱۶.۸ میلیارد دلار (تا ۳ اکتبر ۲۰۲۲) می نامد، در برنامه ای با سرگئی نظروف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت چین لینک لبز در SmartCon 2022 که برگزار شد، نظرات خود را بیان کرد.

به گزارش دیلی هودل، اشمیت گفت:

در پایان روز، شرکت‌هایی که در Web2 برنده شدند، فناوری بهتری داشتند. آنها سرمایه بیشتری برای کار گذاشتند و سریعتر حرکت کردند و سریعتر مقیاس پذیر شدند. و اینها مشاغل شبکه ای هستند، بنابراین زمانی که کمی جلوتر باشید، رسیدن به فرد مقابلتان بسیار سخت است.

در مورد چین لینک از آنجایی که شما بدیهی است که زودتر و بسیار باهوش بودید، ابتدا وارد آنجا شدید، بنابراین آن را از نقطه نظر شخصی که جلوتر است می بینید. بنابراین من فکر می‌کنم که در وب۳ شما شاهد همان پویایی چیزهای جدید خواهید بود که وارد می‌شوند.

برندگان. و من فکر می کنم این کاملا در مورد چین لینک صدق می کند. آنها فناوری بهتری دارند و مقیاس پذیرتر هستند. من اکنون به عنوان یک دانشمند کامپیوتر صحبت می کنم. شما باید معماری کامپیوتر را به درستی درک کنید تا بتوانید از ۱۰ کاربر به ۱۰ میلیون کاربر برسید، و بیشتر سیستم‌ها… و این نظری در مورد چین لینک نیست، بلکه در مورد دیگر ارزها است، به نظر می‌رسد که به سرعت از بین می‌روند. این مشاهدات من است. آنها هنوز مقیاس پذیر نیستند و همین موضوع را سخت می کند… شما نمی توانید آن را در شش ماه انجام دهید. این به علم کامپیوتر واقعی، برنامه ریزی واقعی [و] پلتفرم های واقعی نیاز دارد.

در اول اکتبر، ChainLink Labs در توییتر اعلام کرد که در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ اکوسیستم چین لینک به بیش از ۱۵۰۰ پروژه در ۱۵ بلاک چین گسترش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx