عرضه استیبل کوین PYUSD در سولانا از عرضه آن در اتریوم پیشی گرفت

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

ارز دیجیتال PYUSD، استیبل کوین دلار آمریکا از شرکت پی پل (PayPal Holdings Inc)، تفاوت قابل توجهی در عرضه خود در بلاکچین سولانا نسبت به اتریوم داشته است. داده‌های دون آنالیتیکس (Dune Analytics) نشان می‌دهد که ارز دیجیتال PYUSD که در ماه مه بر روی اکوسیستم سولانا راه‌اندازی شد، دارای عرضه ۳۷۷ میلیونی در این […]

استیبل کوین PYUSD

ارز دیجیتال PYUSD، استیبل کوین دلار آمریکا از شرکت پی پل (PayPal Holdings Inc)، تفاوت قابل توجهی در عرضه خود در بلاکچین سولانا نسبت به اتریوم داشته است.

داده‌های دون آنالیتیکس (Dune Analytics) نشان می‌دهد که ارز دیجیتال PYUSD که در ماه مه بر روی اکوسیستم سولانا راه‌اندازی شد، دارای عرضه ۳۷۷ میلیونی در این بلاکچین است. از سوی دیگر، PYUSD مبتنی بر اتریوم در حال حاضر ۳۵۶ میلیون است که طبق داده‌های اتراسکن (Etherscan)، این رقم در مقایسه با سولانا نشان‌دهنده اختلافی ۵.۶ درصدی است.

لازم به ذکر است که ارز دیجیتال PYUSD خیلی زودتر از سولانا روی اتریوم راه‌اندازی شد. این توکن دقیقاً در آگوست ۲۰۲۳ از طریق همکاری با شرکت نگهداری رمزنگاری پکسوس (Paxos) بر روی بلاکچین اتریوم عرضه شد. در چند ماه اول پس از عرضه، این استیبل کوین عملکرد بسیار خوبی داشت و تا پایان سال به عرضه ۲۳۰ میلیون دلاری رسید.

این تفاوت ممکن است ناشی از کاهش تعامل با استیبل کوین‌ها در بلاکچین اتریوم باشد. این امر رشد کل عرضه PYUSD را تاکنون نشان می‌دهد. در ماه جولای، کوین اسپیکر گزارش داد که عرضه کل این استیبل کوین بلافاصله پس از راه‌اندازی آن بر روی سولانا ۹۰ درصد افزایش یافته است.

تا تاریخ ۹ جولای، داده‌های دیفای لاما (DeFiLlama) نشان داد که کل عرضه استیبل کوین PYUSD بر روی بلاکچین‌های سولانا و اتریوم به ۵۲۰ میلیون دلار رسیده است. در آن زمان، درصد قابل توجهی معادل ۷۷ درصد (۳۹۹ میلیون دلار) در اتریوم و ۲۳ درصد دیگر (۱۱۸ میلیون دلار) در سولانا باقی مانده بود. این وضعیت به طور ناگهانی تغییر کرد و استیبل کوین PYUSD مبتنی بر سولانا ظرف ۳۰ روز شاهد افزایش ۲۳۰ درصدی در کل عرضه در گردش بود. تاکنون، PYUSD تا رقم ۷۳۳ میلیون دلار را در کل عرضه به دست آورده است.

در چنین سطحی، PYUSD پس از تتر (USDT)، یو اس دی سی (USDC) و فیرست دیجیتال دلار (FUSD) به عنوان چهارمین صادرکننده بزرگ استیبل کوین متمرکز قرار می‌گیرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سولانا
SOL
سولانا
سولانا، نامی درخشان در عرصه بلاکچین است که با ارائه تراکنش‌های سریع و هزینه‌های پایین، قواعد بازی را تغییر داده است. با تمرکز بر مقیاس‌پذیری و سرعت، سولانا به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های پیچیده و مقیاس‌پذیر بسازند. سرعت بالای پردازش تراکنش‌های سولانا به بهینه‌سازی عملکرد بلاکچین کمک می‌کند.
خرید سولانا
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx