ردیت نسل سوم آواتارهای مبتنی بر NFT را در شبکه پالیگان راه‌اندازی کرد

ردیت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

پلتفرم گفتگوی آنلاین ردیت نسل سوم (Gen 3) مجموعه‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را با نام «آواتارهای ردیت» در بلاک چین پالیگان به کار گرفته است.

آواتارهای مبتنی بر توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای اولین بار در جولای ۲۰۲۲ معرفی شدند تا هنرمندان را برای خلق و فروش آثار خود توانمند سازد. علاوه بر این، هر زمان که کاربران کلکسیونی را خریداری کنند، می توانند آن را به عنوان یک آواتار در وب سایت Reddit نیز تنظیم کنند. آواتارها در آگوست ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفتند و هزاران دلار فروش برای هنرمندان به همراه داشتند.

در ۵ آوریل، ردیت قرارداد نسل سوم آواتارها را در بلاک چین پالیگان پیاده کرد. این نوع آوری منجر به این شد که کاربران مختلف پیش‌بینی کنند که آواتارها در عرض چند دقیقه فروخته می‌شوند و دیگران Reddit را به دلیل توانایی بازاریابی و برندسازی آن تحسین کردند.

یکی از مجموعه‌دارانی که در جمع‌آوری نسل اول و دوم آواتارها شرکت کرده بود، هیجان خود را ابراز کرد و گفت که قابلیت جدید برای آواتارهای NFT این پتانسیل را دارد که «در عرض چند دقیقه» فروخته شود. در همین حال، سایر کاربران تلاش بازاریابی ردیت را برای تغییر موفقیت‌آمیز روایت در NFTها را تحسین کردند.

در حالی که برخی از این نوع آوری بسیار هیجان زده هستند، برخی دیگر بر این باورند که ممکن است NFTها به همان سرعتی که انتظار می رود به فروش نرسند و فرآیند پرداخت را «دست و پاگیر» توصیف کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx