رن پروتکل ورژن ۱.۰ از کار می‌افتد

رن پروتکل
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

میلیون ها دلار به دلیل تأثیر مستقیم فروپاشی امپراتوری سم بنکمن فرید در معرض خطر است. این بار رن پروتکل (REN) اعلام کرد که کاربران باید دارایی های خود را به زنجیره های بومی برگردانند، در غیر این صورت ممکن است دارایی های خود را از دست بدهند.

رن پروتکل ورژن ۱.۰ از کار می‌افتد

پروتکل رن، پلتفرمی که قابلیت همکاری و نقدینگی را بین پلتفرم های مختلف بلاکچین فراهم می کند، ارتقاء پروتکل به ورژن Ren2.0 را اعلام کرد. آلامدا ریسرچ پرو‌تکل رن را در سال ۲۰۲۱ تأمین مالی کرد. به همین دلیل، تیم توسعه معتقد است که Ren1.0 را در اولین فرصت خاموش کنند.

امروز این پروتکل در توییتر اطلاعیه‌ای منتشر کرد و از کاربران خواست هر چه سریع‌تر وجوه خود را از پروتکل خارج کنند در غیر این صورت خطر از دست دادن وجوه وجود دارد. به دنبال این خبر، احساس ناامیدی در بین جامعه به وجود آمد. جامعه رن و کریپتو ابراز ناامیدی می کنند زیرا که میلیون ها دلار سرمایه کاربران در معرض خطر هستند. طبق داده های دیفای لاما، پروتکل رن بیش از ۳۵ میلیون دلار در مجموع ارزش قفل شده (TVL) دارد که شامل بیش از ۳۱ میلیون دلار در شبکه اتریوم است.

رن پروتکل

ارزش قفل شده در رن پروتکل

از آنجایی که پروتکل رن کاربران را ملزم به ارسال ادرس ایمیل خود نمی‌کند، رسانه‌های اجتماعی تنها وسیله‌ای است که تیم می‌تواند از طریق آن با کاربران خود ارتباط برقرار کند. جامعه به شدت از رن انتقاد کرده و اظهار داشتند؛ کسانی که در رسانه‌های اجتماعی فعال نیستند، دارایی خود را از دست می‌دهند.

برخی از کاربران به طور کلی فناوری بلاکچین را زیر سوال می برند و بیان می کنند که وقتی بانک ها سرورهای خود را ارتقا می دهند هرگز سرمایه خود را از دست نداده اند. در عین حال، دیگران در عدم تمرکز پروتکل رن برای اتخاذ چنین تصمیمات ناگهانی تردید دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx