ریبون فایننس صرافی آپشن خود را راه اندازی کرد

ریبون
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 766 نفر

ریبون فایننس (Ribbon Finance) امروز یک صرافی آپشن “با عملکرد بالا” به نام Aevo را راه اندازی کرد. این پروژه ساخته شده بر روی اتریوم، ابتدا فقط معاملات اتریوم را ارائه می دهد، اما سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین در ماه های آینده در دسترس خواهند بود.

این پلتفرم بر روی یک مجموعه اتریوم “سفارشی” توسط تیم ریبون ساخته شده است. جولیان کوه، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل ریبون از طریق ایمیل به Decrypt گفت:

به لطف مشارکت با پنج بازارساز، Aevo از نقدینگی عمیقی در هنگام راه اندازی لذت خواهد برد.

معاملات آپشن، قراردادهای مالی هستند که به معامله‌گران این امکان را می‌دهند که یک دارایی را در تاریخ معین و با قیمت معین بخرند (آپشن «call») یا بفروشند (آپشن «put»). آنها اغلب به عنوان پوششی در برابر نوسانات استفاده می شوند، زیرا می توانند قیمت یک دارایی خاص را تضمین کنند.

حرکت برای راه‌اندازی صرافی آپشن نیز مطابق با محصولات قبلی ریبون است. Theta Vaults، شاید شناخته‌شده‌ترین پیشنهاد پروژه، از استراتژی آپشن خودکار برای تولید بازده برای کاربران استفاده می‌کند. به عنوان مثال، در حال حاضر، کاربران می توانند استیبل کوین USDC را در صندوق T-USDC-P-ETH سپرده گذاری کنند، که از استراتژی فروش اتریوم استفاده می کند. جولیان گفت:

سایر قابلیت ها بر روی صرافی ساخته می شوند و به کاربران انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب موقعیت های خود یا پوشش آنها می دهند.

ریبون همچنین Ribbon Earn و Ribbon Lend را عرضه کرده است که همانطور که از نام‌ها پیداست، به کاربران اجازه می‌دهد رمزارز کسب کنند و وام دهند. نکته مهم این است که وام های داده شده از طریق Lend بدون وثیقه هستند و به بازارسازانی که تحت مراحل KYC و AML قرار گرفته اند، ارائه می شود.
در زمان راه اندازی، جولیان پیش بینی می کند که این پلت فرم می تواند تا ۱۰۰ میلیون دلار در روز تولید کند. اما این تخمین سنگین او بر اساس ارقام حجم پلتفرم مربوط به ماه می، قبل از سقوط بازار ارزهای دیجیتال است. جولیان گفت:

ما می‌توانیم حجم قابل توجه بیشتری تولید کنیم و معامله‌گران را قادر می‌سازیم تا کارهای بسیار بیشتری از فروش آپشن‌ها در هفته انجام دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx