تحلیل و بررسی ارز دیجیتال چین لینک

چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

جدیدترین عملکرد قیمتی چین لینک نشان می‌دهد که این دارایی به دیگر ارزهای دیجیتال نگاه نمی‌کند و به‌طور مستقل در بازار حرکت می‌کند. در هفت روز گذشته، LINK تقریباً ۲۰٪ افزایش یافته است، در حالی که دارایی هایی مانند اتریوم به ۲٪ اصلاح رضایت دادند. همانطور که توسط سنتیمنت نشان داده شد، چین لینک شاهد افزایش گسترده تعداد معاملات و فعالیت دارندگان سهام است. با این حال، افزایش فعالیت شبکه می تواند نتیجه عملکرد مخرب قیمت باشد.

چین لینک

در ۳۰ روز گذشته، قیمت چین لینک تقریباً ۳۰ درصد افزایش قیمت را پس از پایان ماه آگوست نشان داده است. در مقایسه با سایر دارایی‌های دیجیتال، چین لینک با وجود گسترش فروش ها در حوزه کریپتو، مطمئناً در بازار قدرتمند ظاهر شده است. با این حال، چشم انداز بلند مدت LINK از صعودی بودن فاصله زیادی دارد. از ماه می، دارایی در یک کانال تثبیت طولانی مدت با تلاش‌های ناموفق متعدد برای شکستن به سمت بالا حرکت کرده است.

حجم معاملات کم و جریان ورودی به دارایی دو دلیل اصلی پشت عملکرد سبز قیمت هستند که به احتمال زیاد در چند ماه آینده تا زمانی که بازار ارزهای دیجیتال وارد حالت بازیابی شود، بر لینک غالب خواهد بود. در عین حال، به جرات می توان گفت که چین لینک دیگر در یک روند نزولی عمیق نیست زیرا توکن از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرد و جایگاهی بالاتر از سطح مقاومت مهمی که دارایی ها را در روندهای صعودی و نزولی جدا می کند، به دست آورد. در هفت روز گذشته، حجم لینک در حال افزایش بود، که می‌تواند نشانه‌ای از افزایش نوسانات آینده باشد، که ممکن است توکن را به سمت سطوح مقاومت بعدی سوق دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx