رابرت کیوساکی بیت کوین بیشتری می‌خرد

رابرت کیوساکی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 860 نفر

خرید بیشتر بیت‌کوین توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش‌ «پدر پولدار پدر فقیر»، فاش کرد که در قیمت فعلی بیت‌کوین بیشتری خریداری می‌کند. روز شنبه، کیوساکی در یک توییت ادعا کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با مقررات خود اکثر آلتکوین ها را “در هم می شکند” و به همین دلیل او در حال حاضر فقط نسبت به BTC صعودی است. کیوساکی گفت:

«من در مورد بیت کوین بسیار هیجان زده هستم. چرا؟ زیرا بیت کوین مانند طلا، نقره و نفت به عنوان یک کالا طبقه بندی می شود. بیشتر توکن های رمزنگاری شده به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی می شوند و مقررات SEC بیشتر آنها را از بین می برد. من BTC بیشتری می خرم.»

در مصاحبه‌ای با CNBC در اوایل اکتبر، گری گنسلر، رئیس SEC، اعتقاد خود را تکرار کرد؛ که بیت‌کوین یک کالا است در حالی که بیشتر توکن‌های دیگر اوراق بهادار هستند. وی در آن زمان گفت:

«قانون در این مورد روشن است. من معتقدم بر اساس واقعیت ها و شرایط، بیشتر این توکن ها اوراق بهادار هستند.»

همچنین در اواسط ماه دسامبر، SEC در یک شکایت FTT، توکن بومی صرافی ارزهای دیجیتال FTX که اکنون سقوط کرده است، را به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی کرد. این اقدام گمانه‌زنی‌هایی را در مورد توکن‌ سایر صرافی‌های متمرکز برانگیحت. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه آیا این توکن‌ها نیز اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند یا خیر؟ این آژانس خاطرنشان کرد که FTT به عنوان یک قرارداد سرمایه گذاری فروخته شده است و از افزایش تقاضا برای معاملات در FTX نفع برده است. SEC گفت:

«تخصیص گسترده توکن ها به FTX، تیم مدیریت FTX را تشویق کرد تا اقداماتی را برای جذب کاربران بیشتر به این پلت فرم معاملاتی انجام دهند؛ تا در نتیجه این جذب کاربر و افزایش تقاضا برای FTT، قیمت آن نیز افزایش یابد.»

رابرت کیوساکی، که مدت‌ها حامی بیت‌کوین بوده است، ماه گذشته گفت کسانی که طلا، نقره و بیت‌کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو، خزانه‌داری و وال استریت تریلیون‌ها دلار اسکانس جدید چاپ کنند، ثروتمندتر خواهند شد. او دلار را پول جعلی خطاب کرد و گفت:

«پس‌انداز پول‌های جعلی بزرگ‌ترین اشتباه خواهد بود.»

در پی فروپاشی FTX، او گفت که قیمت بیت کوین ممکن است تا ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یابد؛ زیرا گرد و غبار ناشی از سقوط فرو می نشیند. او اضافه کرد که قیمت بیت کوین می تواند به ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار کاهش یابد، اما او از این فرصت برای ذخیره کوین های بیشتر استفاده خواهد کرد.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول کیوساکی در سال ۱۹۹۷ از اهمیت سواد مالی، استقلال مالی و ایجاد ثروت از طریق سرمایه گذاری در دارایی ها، سرمایه گذاری در املاک، راه اندازی و مالکیت مشاغل و همچنین افزایش هوش مالی فردی حمایت می کند. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx