مؤسسه پرداخت ریپل به سنگاپور می‌رود!

همکاری شرکت ریپل با سنگاپور
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 299 نفر

اخیرا مقامات کشور سنگاپور، ۱۹۰ مجوز به مؤسسات پرداخت عمده اعطا کردند که ۱۱ مورد آن به شرکت‌های رمز پرداخت دیجیتال تعلق‌ گرفت. ریپل، یکی از این شرکت‌ها است که امروز اعلام کرد مجوز اصلی جهت راه‌اندازی یک مؤسسه پرداخت را از مقامات حوزه مالی سنگاپور (MAS)، بانک مرکزی و رگولاتوری این کشور دریافت کرده است. شرکت ریپل در این زمینه گفت که این مجوز به شعبه سنگاپور این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات رمز پرداخت دیجیتالی تنظیم شده را ارائه دهد. همچنین استفاده مشتریان خود را از پلتفرم نقدینگی برحسب تقاضا (ODL)، که با رمزنگاری فعال همراه بوده و شاهد رشد ۵ برابری در کشور بوده است، را نیز افزایش دهد.

مجوز جدید شرکت ریپل در سنگاپور

استو آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی شرکت (Ripple) در مصاحبه با CoinDesk گفت:

«ما خوشحالیم که کشور سنگاپور رویکردی آینده‌نگر برای تنظیم دارایی‌های دیجیتال اتخاذ کرده است. مقامات این کشور با ارائه چارچوب‌های مربوط به مجوز خود، چگونگی ایجاد یک‌طبقه بندی واضح برای دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌دهند. همچنین ایجاد توازن بین نیاز به حفاظت از منافع مصرف‌کنندگان و نیاز به حفاظت از یکپارچگی بازارها را کشف کردند. این امر نوآوری و سرمایه‌گذاری را ترویج می‌کند.»

شرکت ریپل همچنین اظهار کرد که شعبه آن در کشور سنگاپور نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۰ درصدی در تعداد کارکنان خود بوده است. به‌گونه‌ای که ۵۰ کارمند تمام‌وقت، در بخش‌های مهم شرکت مانند توسعه کسب‌وکار، انطباق، امور مالی، امور حقوقی و فروش، استخدام شده‌اند. آلدروتی توضیح داد که بخش بزرگی از افزایش تعداد کارمندان، به این دلیل است که شرکت ریپل می‌تواند به بازار روبه‌رشد دارایی‌های دیجیتال دارای مجوز که در کشور در حال شکوفایی است، دسترسی داشته باشد. همچنین او عنوان کرد “با این مجوز، ما با شرکت‌هایی مانند Coinbase، Circle و سایر شرکت‌ها که دارای کسب‌وکار و محصولات واقعی هستند و پس از تنظیم قوانین بادقت و تعهد می‌توانند طبق قوانین عمل کنند، همکاری می‌کنیم.”

ریپل در سنگاپور

شرکت ریپل لایسنس ارائه خدمات پرداخت از طریق رمز ارز در کشور سنگاپور را دریافت کرد.

مقامات حوزه مالی سنگاپور، تاکنون ۱۹۰ مجوز و لایسنس برای ایجاد مؤسسات پرداخت تایید کردند. همچنین این مقامات ۱۱ مجوز دیگر برای ارائه خدمات رمز پرداخت دیجیتال را تأیید کرده است. رسانه‌های محلی این کشور گزارش می‌دهند که MAS از تاریخ ژانویه ۲۰۲۰، بیش از ۶۸۰ درخواست برای مجوز خدمات پرداخت دریافت کرده است. از این درخواست‌ها‌، ۱۷ مورد رد و ۲۱۴ درخواست نیز مجددا تعلیق شد. صرافی بایننس نیز از سنگاپور خارج شد و درخواست خود جهت اخذ مجوز توکن پرداخت دیجیتال را در دسامبر ۲۰۲۱ لغو کرد. بدیهی است، دریافت مجوز پرداخت برای موسسه ریپل در کشور سنگاپور، یک قدم مثبت و بسیار مهم در پذیرفتن این ارز محسوب می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx