الکامپ (ELECOMP) چیست؟| شروع بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

نمایشگاه الکامپ
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1725 نفر

هر جا سخن از علم، فناوری و عرصه دیجیتال باشد نام الکامپ (ELECOMP)، می‌درخشد. بدیهی است امروزه حوزه تکنولوژی و فناوری به یکی از داغ‌ترین بحث‌های روز دنیا تبدیل شدند که این نوع فعالیت‌ها در زمینه‌های گسترده‌ای از خدمات جهانی تأثیر می‌گذارند. درواقع در سال‌های اخیر تجارت الکترونیک و فعالیت‌های دیجیتالی در اقتصاد، ایده‌پردازی و ارتباط جهانی نقش مهمی را ایفا کردند. الکامپ یا نمایشگاه تجارت الکترونیک، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری در ایران به شمار می‌رود که به فعالان این حوزه اجازه شناخت جهانی می‌دهد. الکامپ به‌عنوان چهارمین نمایشگاه بزرگ ایران محسوب می‌شود که بستری عالی برای ارائه محصولات دیجیتالی، رایانه‌ای و حضور فعالان عرصه تجارت الکترونیک را ارائه می‌دهد. در ادامه از این مقاله با همراه شوید تا همه چیز درباره رویداد الکامپ را توضیح داده و اطلاعات بازدید از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، را برای شما عزیزان شرح دهیم.

رویداد الکامپ چیست؟

الکامپ (ELECOMP)، اختصار از عبارت (Electronics, Computer & E-Commerce) است که بازگوی مفهوم تجارت الکترونیک، رایانه و تبلیغات می‌باشد. درواقع الکامپ یکی از نمایشگاه‌های بزرگ و مشهور کشورمان ایران است که فناوری، تجارت الکترونیک، خدمات دیجیتالی و عرصه تبلیغات را به بهترین نحو توسعه می‌دهد. این نمایشگاه که بستری شگفت‌انگیز برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک محسوب می‌شود، همه ساله برگزار می‌شود. تمامی ارائه‌دهندگان محصولات IT، خدمات رایانه‌ای و ایده‌های نوآورانه دیجیتال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا آوازه خود را به گوش جهانیان برسانند. چراکه در الکامپ شرکت‌ها و پروژه‌های خارجی بسیاری حضور دارند که خدمات خود را عرضه می‌کنند. نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تحت‌نظر شرکت سهامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که در این جایگاه تمامی علاقه‌مندان به عرصه فناوری شکوفا می‌شوند. همچنین الکامپ بستر مناسبی برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها نوظهور است که می‌خواهند از ایده‌های خلاقانه و محصولات جدید خود رونمایی کنند.

تاریخچه رویداد الکامپ

نمایشگاه الکامپ برای اولین‌بار در سال ۱۳۶۹ برگزار شد که کاربری آن در زمینه مخابرات و ایده‌های برق بود. سپس در سال ۱۳۹۷، رویدادهای مربوط به خدمات برق از این نمایشگاه تفکیک شد و شروعی تازه برای خدمات الکترونیک به وجود آمد. جالب است بدانید الکامپ در آغاز فعالیت خود به‌صورت یک چادر بادی در دید جامعه قرار گرفت. تا آنکه در سال ۱۳۶۹، توسط نخبگان و رشته‌های مختلف شناخته شد و به‌تدریج تبدیل به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی شد. در حال حاضر رشته مخابرات و خدمات مربوط به برق، تحت‌نظر تلکام فعالیت می‌کند و الکامپ انحصاراً در جهت دیده‌شدن اصناف تجارت الکترونیک برگزار می‌شود. در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها می‌توانند رشد خوبی را تجربه کنند که در ادامه رشته‌های مختلف ورودی الکامپ را نام بردیم.

نمایشگاه الکامپ

رویداد الکامپ یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های ایران است که بستری برای توسعه تجارت الکترونیک محسوب می‌شود.

نمایشگاه الکامپ برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

نمایشگاه الکامپ همه ساله با رویکردی منحصربه‌فرد و متفاوت، فرصت شناخت اصناف و محصولات گوناگونی را ارائه می‌دهد که در زمینه رایانه و خدمات دیجیتال فعالیت می‌کنند. درواقع می‌توان گفت الکامپ برای استارت‌آپ‌ها بهترین نتیجه را در بر می‌گیرد. اما در کل این نمایشگاه برای ایجاد تعامل میان صنایع مختلف ایجاد شده است. در ادامه کسب‌وکارهایی که می‌توانند بازخورد مناسبی از نمایشگاه ELECOMP، دریافت کنند را نام بردیم:

  •  رسانه، سرگرمی و تبلیغات
  •  نرم‌افزار و سخت‌افزار
  •  بانکداری و تجارت الکترونیک
  •  آموزش و راهکارهای متنوع
  •  هوش مصنوعی AI
  •  ماشین‌آلات و تجهیزات اداری
  •  اپراتورها
  •  پایگاه‌های سیستمی
  •  صنعت رباتیک
  •  اینترنت و شبکه‌های اجتماعی
  •  امنیت شبکه و ارتباطات (E-Commerce)
  •  تجهیزات دیجیتالی
  •  تجهیزات سمعی بصری

مزایای شرکت در الکامپ

هدف اصلی الکامپ ایجاد ارتباط بهتر میان اصناف و استارت‌آپ‌های مختلف است. همچنین این نمایشگاه می‌کوشد ایده‌های خلاقانه را معرفی کند، شیوه‌های جدید آموزشی را در اختیار همگان قرار دهد، اپلیکیشن‌های جدید را با افراد بیشتری آشنا کند و در نهایت موفقیت کسب‌وکارها را به ارمغان بیاورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت در این نمایشگاه را می‌توان دیدار با افراد برجسته، تعامل بیشتر با صنایع گوناگون، آشنایی با تکنولوژی و اپلیکیشن‌های جدید، شناخت پتانسیل‌های منطقه‌ای و جذب مخاطبین هر چه بیشتر برای یک کسب‌وکار دانست. شایان‌ذکر است فریلنسرها می‌توانند در همایش الکامپ بیشترین منفعت را نصیب خود کنند. چراکه نه‌تنها می‌توانند با کسب‌وکارها و ایده‌های نو آشنا شوند، بلکه می‌توانند با برترین پروژه‌ها و سازمان‌های خارجی نیز تعامل برقرار کنند. از همین روی می‌توان گفت شرکت در همایش بزرگ الکامپ می‌تواند مسیر کاری یک تجارت را تغییر داده و آن را به سمت موفقیتی بی‌رقیب سوق دهد.

نمایشگاه الکامپ 1402

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بیست و ششمین دوره رویداد تجارت آنلاین است.

چگونه در رویداد الکامپ شرکت کنیم؟

اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به حوزه فناوری و تکنولوژی هستید و یا تصمیم دارید از ایده‌ها و کسب‌وکار خود در یک بستر جهانی رونمایی کنید، الکامپ آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. برای شرکت در این نمایشگاه تنها کافی است در دوره جدید الکامپ ۱۴۰۲، ثبت‌نام کنید. درواقع بیست و ششمین دوره الکامپ در حال برگزاری است که به شما کمک می‌کند تجارت خود را در سطح داخلی و جهانی به نمایش بگذارید.

برای ثبت‌نام در بیست و ششمین دوره نمایشگاه، می‌توانید به وب‌سایت رسمی الکامپ مراجعه کرده و به‌صورت آنلاین برای ثبت‌نام خود اقدام کنید. برای این کار به قسمت سامانه ثبت‌نام مراجعه کرده و پس از مطالعه راهنما مراحل را طی کنید. ثبت‌نام در الکامپ کار سخت و پیچیده‌ای نیست و تنها باید اطلاعات موردنظر در مورد کسب‌وکار خود را وارد کنید و مراحل ثبت‌نام را طی کنید. سپس هزینه‌ای به این نمایشگاه پرداخت می‌کنید که مبلغ آن نسبت به نوع تجارت‌تان می‌تواند متغیر باشد. شما می‌توانید در الکامپ غرفه‌ای با برند و لوگوی کسب‌وکارتان درست کنید تا تمامی فعالان در نمایشگاه بتوانند برند تجاری شما را مشاهده کنند که تأثیر بسزایی در دیده‌شدن کسب‌وکارتان خواهد داشت. همچنین می‌توانید به‌عنوان مصرف‌کننده و یا حتی خبرنگار در وب‌سایت الکامپ ثبت‌نام کرده و روز موعد به نمایشگاه بروید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ در ۱۴۰۲

الکامپ همه ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که البته تاریخ برگزاری هر دوره از آن متفاوت است. در حال حاضر دوره جدید این نمایشگاه یعنی بیست و ششمین نمایشگاه تجارت الکترونیک الکامپ، در حال راه‌اندازی است. این نمایشگاه در تاریخ ۴ الی ۷ تیرماه و سال ۱۴۰۲، برگزار می‌شود. این بدان معناست تمامی اصناف، استارت‌آپ‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتالی و سایر فعالان حوزه تجارت الکترونیک می‌توانند از تاریخ ۴ تا ۷ مردادماه در این همایش بزرگ حضور یابند.

آغاز ثبت‌نام الکامپ ۱۴۰۲

ثبت‌نام در نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲، امکان‌پذیر است. به همین ترتیب تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده و اطلاعات و مدارک خود را ارائه دهند. پس از ارائه مدارک مذکور، متقاضیان تا ۴۸ ساعت فرصت دارند تا هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنند. تمامی فعالان عرصه تجارت الکترونیک، نهادهای دولتی، استارت‌آپ‌ها و غیره می‌توانند در همایش بزرگ الکامپ ۱۴۰۲ شرکت کنند.

ثبت نام نمایشگاه الکامپ 1402

الکامپ به متخصصین حوزه فناوری و تکنولوژی فرصت دیده شدن می‌دهد.

اطلاعات بازدید از نمایشگاه تجارت الکترونیک تهران

اگر شما نیز می‌خواهید در نمایشگاه بزرگ الکامپ شرکت کنید، یقیناً نیاز به برخی از اطلاعات اولیه خواهید داشت که ما در این بخش ذکر کردیم. در ادامه اطلاعات مربوط به محل برگزاری نمایشگاه الکامپ، شماره‌تلفن، نشانی ایمیل و هر چیزی که برای بازدید از نمایشگاه تجارت الکترونیکی تهران نیاز است را شرح دادیم.

آدرس نمایشگاه الکامپ: تهران، بزرگراه چمران، خیابان سؤال، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

تلفن گویا نمایشگاه الکامپ: ۶۲-۲۱۹۱۲۹۶۰-۰۲۱

آدرس ایمیل نمایشگاه الکامپ:sales@iran-elecomp.com

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲: ۴ تا ۷ تیر

تلفن مجری نمایشگاه الکامپ: ۰۲۱۴۲۹۱۷۰۰۰

تلفن برگزارکننده نمایشگاه الکامپ: (داخلی ۵۱۵) ۸۸۷۳۴۴۹۹

نشانی مجری نمایشگاه الکامپ: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سپهر، پلاک ۲۱، طبقه سوم

نکات مهم درباره نمایشگاه الکامپ

شرکت در نمایشگاه الکامپ تهران مستلزم رعایت برخی قوانین این مجموعه است که در ادامه نکات مهم درباره این نمایشگاه بین‌المللی را نام بردیم:

  • حداقل متراژ برای غرفه‌های سالن سرپوشیده و غرفه‌های دارای تجهیزات، ۱۲ مترمربع است.
  • حداقل متراژ غرفه‌های بدون تجهیزات یا خودساز برای بخش ریالی، ۳۶ مترمربع و برای بخش ارزی ۱۲ مترمربع است.
  • حداقل فضای غرفه‌های فضای باز ۳۰ مترمربع است.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری غرفه‌ها و یا همچنین وسایل اشخاص بازدیدکنندگان، بر عهده خودشان است و نمایشگاه هیچ مسئولیتی در قبال گم‌شدن وسایل ندارد.
  • تا زمانی که هزینه مربوط به شرکت در نمایشگاه الکامپ پرداخت نشود، ثبت‌نام شما نهایی نخواهد شد.
  • شما می‌توانید تا ۴۸ ساعت پس از تأیید مدارک مربوطه، پرداخت خود را انجام داده و ثبت‌نام را نهایی کنند.
نمایشگاه الکامپ تهران

الکامپ همه ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سخن پایانی

رویداد الکامپ یا خدمات تجارت الکترونیک بین‌المللی (ELECOMP)، یک رویداد مهم و بزرگ است که همه ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه راه موفقیت برای استارت‌آپ‌ها، تولیدکنندگان محصولات رایانه‌ای، خدمات دیجیتالی و سایر تولیدکنندگان محصول را هموار می‌سازد. شما می‌توانید با شرکت در نمایشگاه تجارت الکترونیک الکامپ برند تجاری یا محصولات خود را به شرکت‌های داخلی یا خارجی معرفی کنید. همچنین می‌توانید به‌عنوان مصرف‌کننده در این نمایشگاه شرکت کرده و با ایده‌های نوآورانه و محصولات جدید آشنا شوید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx