ریپل به دنبال حضور در دیفای با قابلیت بازارساز خودکار

ریپل به دنبال حضور در دیفای با قابلیت بازارساز خودکار
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

ریپل به دنبال حضور در دیفای با قابلیت بازارساز خودکار

اطلاعات منتشر شده در گیت هاب نشان می دهند که ریپل در حال معرفی قابلیت; بازارساز خودکار است که می تواند پتانسیل بزرگی برای این شبکه به همراه داشته باشد.

گفته می شود که همچنان گفتگو در خصوص این قابلیت که در طرحی موسوم به ۰۰۳۰ XLS-30d گنجانده شده، در جریان است.

لازم به ذکر است که بازارسازهای خودکار امکان ترید دارایی های کریپتو را به صورت بدون نیاز به اجازه و اوردربوک های مرسوم فراهم می کنند. در واقع،‌ معامله به صورت خودکار با استفاده از مجموعه هایی از توکن های موجود به نام استخر نقدینگی انجام می شود.

در حال حاضر، دکس XRPL نقدینگی را تنها از طریق بازارسازی دستی و اوردر بوک ها فراهم می کند. به همین دلیل، طرح XLS-30d به دنبال معرفی یک بازارساز خودکار غیرحضانتی است; که به عنوان یک ویژگی بومی در دکس XRPL عمل می کند. این قابلیت قصد دارد بازدهی را برای تامین کنندگان نقدینگی به حداکثر برساند و خطر زیان ناشی از نوسانات را کاهش دهد.

بازارسازی هندسی

همه بازارسازهای خودکار یکسان نیستند و از تکنیک های مختلف در مبادلات دارایی ها استفاده می کنند. به عنوان نمونه، در مقایسه با یونی سواپ، ریپل از یک ویژگی تحت عنوان بازارسازی هندسی (GM3) بهره خواهد گرفت; که به صورت یکپارچه با XRPL عمل خواهد کرد. برای تامین خودکار نقدینگی، GM3 به صورت الگوریتمی ارزش مبادله ای منصفانه را تعیین می کند که از طریق آربیتراژ تثبیت می شود.

اگرچه بازارسازهای خودکار ریسک و مشکلات آربیتراژ خود را دارند; جوئل کاتز، مدیر ارشد اجرایی ریپل می گوید که بازارساز خودکار XRPL یک مکانیسم حراج مستمر خواهد داشت که آربیتراژها را تشویق می کند تا توکن های نقدینگی را سریعتر و مکرر بسوزانند تا مزایای تامین کنندگان نقدینگی را افزایش دهند.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx