ریپل با غول مالی ژاپن یک همکاری جدید را آغاز می‌کند

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

در خبری جدید، ریپل از همکاری استراتژیک با جامعه دیجیتال SBI، زیرمجموعه‌ای از غول مالی ژاپن، SBI Holdings، برای افزایش پذیرش دفتر کل ر‌یپل (XRPL) و تسهیل صدور توکن‌های غیرمثلی (NFT) روی این بلاکچین خبر داد. این همکاری با هدف افزایش استفاده از XRPL که به خاطر سرعت، هزینه کم و پایداری در پرداخت‌های بین‌المللی […]

اخبار ریپل

در خبری جدید، ریپل از همکاری استراتژیک با جامعه دیجیتال SBI، زیرمجموعه‌ای از غول مالی ژاپن، SBI Holdings، برای افزایش پذیرش دفتر کل ر‌یپل (XRPL) و تسهیل صدور توکن‌های غیرمثلی (NFT) روی این بلاکچین خبر داد. این همکاری با هدف افزایش استفاده از XRPL که به خاطر سرعت، هزینه کم و پایداری در پرداخت‌های بین‌المللی شناخته شده‌است، انجام می‌شود.

تبلیغ دفتر کل ریپل و صدور NFT

تمرکز اصلی این همکاری، ترویج XRPL در جامعه وب ۳ است. جامعه دیجیتال SBI قصد دارد از پلتفرم وب ۳ خود به نام Bto3 برای معرفی دفتر کل ریپل به تعداد بیشتری از کاربران استفاده کند و از این طریق، استفاده از آن را گسترش دهد. این ابتکار همچنین شامل صدور NFT روی دفتر کل XRP و استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Xrp.cafe برای توزیع، خرید و فروش NFTها می‌شود. در این راستا، سازندگان و مشارکت‌کنندگان در جامعه، به‌عنوان بخشی از این ابتکار، پاداش‌هایی به شکل ارز دیجیتال XRP دریافت خواهند کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ریپل
xrp
ریپل
ریپل، تغییردهنده قواعد انتقالات مالی جهانی، با سرعت و کارایی بالا، به‌عنوان پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل می‌کند. با هدف تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی، XRP با سرعت بالا در پردازش تراکنش‌ها به شما امکان می‌دهد که به دنیای جدیدی از تسویه‌های سریع و ارزان وارد شوید.
خرید ریپل
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx