پیش‌بینی شوکه‌کننده برای قیمت بیت‌کوین توسط نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 144 نفر

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر فقیر» در زمینه امور مالی شخصی، بار دیگر دیدگاه خوش‌بینانه خود را نسبت به بیت کوین ابراز داشت و پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به ۲.۳ میلیون دلار خواهد رسید.

چرا رابرت کیوساکی به قیمت بیت کوین تا این اندازه خوش‌بین است؟

کیوساکی با استناد به پیش بینی کتی وود، مدیرعامل ارک اینوست (Ark Invest)، به تخصص او و پتانسیل رسیدن ارزش بیت کوین به چنین سطحی ابراز اعتماد کرد. او تأکید کرد که صرف نظر از پیش بینی دقیق قیمت، افراد باید استراتژی های سرمایه گذاری خود را در نظر بگیرند.

رابرت کیوساکی

این موضع صعودی در مورد بیت کوین با هشدارهای مکرر کیوساکی در مورد سقوط قریب‌الوقوع بازارهای سنتی همراه است. او پیشتر نگرانی خود را از وجود حباب در بازار سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات، همراه با افزایش بدهی ایالات متحده و احتمال ورشکستگی ملی ابراز کرده بود.

کیوساکی: به طلا، نقره و بیت‌کوین پناه ببرید!

کیوساکی به طور مداوم از دارایی‌های جایگزین مانند بیت کوین، طلا و نقره به عنوان سپری در برابر تورم و ضعف دلار آمریکا نام برده است. او بیت کوین را در شرایط اقتصادی فعلی یک گزینه «فرار به سمت امنیت» می‌داند.

این گفته‌ها در پی پیش بینی های قبلی کیوساکی برای قیمت بیت کوین، از جمله قیمت ۱۰۰ هزار دلاری تا سپتامبر ۲۰۲۳ و ۳۰۰ هزار دلاری در مقطعی از سال جاری است. این نویسنده پرفروش در اوایل سال جاری فاش کرد که ۶۶ بیت کوین در اختیار دارد.

همان‌طور که کریپتوگلوب (CryptoGlobe) گزارش داده است، کیوساکی در گذشته پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در طی چند سال آینده به بیش از ۱.۲ میلیون دلار خواهد رسید، در حالی که همچنان از طلا و نقره که به گفته او «پول خدا» هستند، حمایت می‌کند.

سخنان کیوساکی در حالی مطرح می‌شود که صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین اسپات در طول هفته گذشته همچنان شاهد ورود سرمایه گذاران جدید بوده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهد که کل ورودی‌ها در ۱۱ آوریل به ۹۱.۳ میلیون دلار رسید که IBIT متعلق به بلک راک پیشرو در بازار بوده و کل ورودی‌های خالص آن اکنون به بیش از ۱۵ میلیارد دلار رسیده است. این صندوق از زمان راه‌اندازی آن، میانگین ورودی روزانه ۲۴۰.۴ میلیون دلار داشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx