روسیه استیبل کوین ها را جایگزین دلار و یورو می‌کند

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

استیبل کوین ها جایگزین یورو و دلار

بر اساس گزارش‌ها، وزارت دارایی روسیه همکاری با دولت‌های کشورهای مختلف را برای ایجاد یک پلتفرم پرداخت بین‌المللی مبتنی بر استیبل کوین آغاز کرده است.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری دولتی تاس روسیه، الکسی مویسف معاون وزیر دارایی روسیه گفت که دولت به دنبال ایجاد یک بستر مالی بین المللی برای جلوگیری از استفاده دلار و یورو است. بنا بر گزارش ها، وزیر دارایی روسیه گفت که دولت باید مقررات بیشتری را برای ایجاد بک پلتفرم بین خود و کشورهای دوست (احتمالا چین، بلاروس، ایران و کره شمالی) وضع کند.

مویزف گفت:

ما ابزارهای توکن‌شده مناسبی را در این پلتفرم ها استفاده خواهیم کرد، که اساساً پلتفرم‌هایی هستند که در حال حاضر با کشورها در حال توسعه آن‌ها هستیم. استیبل‌کوین‌ها را می‌توان به دارایی های شناخته شده مثل طلا، که ارزش آن برای همه طرف‌های معامله مشخص و قابل درک است، متصل کرد.

روسیه پس از حمله این کشور به اوکراین در ماه فوریه، هدف تحریم های شدید ایالات متحده و اتحادیه اروپا قرار گرفته است. اتحادیه اروپا در ماه مارس اعلام کرد که قصد دارد بسیاری از بانک‌های روسی را از جامعهٔ جهانی ارتباطات مالی بین بانکی یا SWIFT حذف کند و دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده چندین نهاد و اتباع روسی را به لیست سیاه ویژه خود اضافه کرد.

در بحبوحه جنگ در اوکراین، گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات روسی در حال بررسی استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال برای فرار از تحریم‌های اعمال‌شده بوده‌اند. در ماه ژوئیه، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن دارایی‌های دیجیتالی به عنوان پرداخت به قانون منع می‌شود، اما اخیرا بانک مرکزی این کشور طبق گزارش‌ها استفاده از ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌های بین المللی را قانونی اعلام کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx