علت سقوط بازار اکسی اینفینیتی

بازی اکسی اینفینیتی
  • زمان مطالعه: https://cointelegraph.com/explained/is-bitcoin-a-hedge-against-inflationدقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 583 نفر

ارزش بازار اکسی اینفینیتی به زیر ۱ میلیارد دلار رسید

بازی متاورس اکسی اینفینتی علیرغم اینکه یکی از پروژه های متاورس است که بیشترین بازدهی را برای سرمایه گذاران اولیه خود داشته است، این بازی مبتنی بر بلاکچین (P2E) با الهام از پوکمون در چند هفته اخیر با مشکل مواجه شده است. ارزش بازار اکسی اینفینیتی از ۱۰ اکتبر به زیر ۱ میلیارد دلار کاهش یافته است، در حالی که طبق داده های کوین مارکت کپ بازیابی شده در ۲۴ اکتبر، قیمت AXS بیش از ۲۰ درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

به طور خاص، ارزش بازار اکسی اینفینیتی از ۱.۰۴ میلیارد دلار در ۱۰ اکتبر به ۸۳۳.۳۵ میلیون دلار در زمان انتشار کاهش یافت که طی دو هفته ۲۰.۱۹ درصد کاهش داشته است.

دلایل احتمالی سقوط

یکی از دلایل سقوط اخیر بازی محبوب توکن غیرمثلی(NFT) می تواند اعلام توسعه دهندگان در ۲۴ اکتبر مبنی بر آزادسازی تعداد بیشتری از توکن های اکسی اینفینیتی، که AXS نیز شناخته می شود، طبق برنامه باشد. طبق پلتفرم توکن آنلاکس، ۲۱.۵ میلیون توکن اکسی اینفینیتی که قرار است برای سهام، تیم، مشاوران و موارد مشابه پلتفرم منتشر شود، ۸ درصد از کل عرضه دارایی را تشکیل می‌دهد.

با در نظر گرفتن قیمت اکسی اینفینیتی که در زمان انتشار ۸.۶۱ دلار بود، این بدان معناست که حدود ۱۸۵ میلیون دلار توکن های اکسی طبق پلن برنامه ریزی شده وارد بازار خواهند شد و احتمالاً دارایی را به زیر منطقه حمایتی خود وارد می کند زیرا فشار فروش افزایش خواهد یافت. با این حال، در حالی که بازیکنان برای انتشار چنین تعداد زیادی توکن آماده می شوند، بنیانگذار و مدیر عملیاتی (COO) هر دو پروژه اکسی واسکای ماویس الکساندر لئونارد لارسن به آنها اطمینان داد که توکن های آنلاک شده مشابه توکن های معمولی نیستند.

در همین حال، تعداد کل آدرس‌های منحصربه‌فرد دارای اکسی اینفینیتی در شبکه همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد و در ۲۴ اکتبر به ۶۰۷۱۰ رسید که در مقایسه با ۵۶۱۷۰ آدرس در ۲۸ ژوئیه ۷.۴۸ درصد افزایش داشته است، اگرچه آدرس‌هایی با بالاترین ذخیره اکسی به آرامی در حال کاهش هستند، به این معنی که نهنگ ها ممکن است دارایی های خود را تخلیه کنند.

تحلیل قیمت  اکسی اینفینیتی

اکسی در حال حاضر با قیمت ۸.۶۱ دلار معامله می شود که ۲.۸۵ درصد نسبت به روز گذشته کاهش داشته و همچنین نسبت به هفت روز قبل ۲۲.۰۳ درصد کاهش یافته است. در همان زمان، ارزش بازار دارایی مالی غیرمتمرکز اکسی اینفینیتی (DeFi) به ۸۳۳.۳۵ میلیون دلار رسید که اکسی را بر اساس این شاخص در جایگاه ۵۸ قرار می دهد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx