مصاحبه با جان دیتون وکیل دادگاه های ریپل

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

وکیل دادگاه های ریپل دارنگان این رمز ارز را تحسین کرده است

جان دیتون، وکیل رمزارز و بنیانگذار شرکت خبری دارایی‌های دیجیتال قانونی و نظارتی CryptoLaw، هولدر های ریپل را به دلیل حمایت آنها در دعوای حقوقی ریپل تحسین کرده است.

دیتون در یک توییت شنبه اشاره کرد که ۳۰۰۰ استشهادنامه دارندگان ریپل توسط ریپل ارسال شده است. او گفت که این تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد زیرا یک نمایشگاه عظیم با صدها هزار صفحه وجود خواهد داشت.

در پاسخ به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای قضاوت اجمالی، دیتون گفت که صدها نمایشگاه به عنوان ریپل ثبت شده است و متهمان جداگانه طی هفته گذشته یادداشت های قانونی ارائه کرده اند.

وی افزود: تا کنون ۴۴۰ نمایشگاه پلمپ شده است. “احساس افتخار کنید. صدای شما شنیده می شود. و آنها به آن می گویند: عدالت غیرمتمرکز.”

دوشنبه، ۲۴ اکتبر، “افشای” بزرگی خواهد بود زیرا هم ریپل و هم SEC انتظار می‌رود نسخه‌های ویرایش‌شده عمومی گزارش‌های مخالف را ارسال کنند. دیتون گفت که عموم مردم می‌توانند «نسخه‌های اصلاح‌شده محدودی از مخالفان» را بخوانند، اما نه بیانیه‌های ۵۶.۱، بیانیه‌های متقابل، نمایشگاه‌ها، شهادت نامه‌ها و موارد دیگر را تا سال آینده.

مدیر عامل ریپل برای چندین سال از SEC ابراز “خشم” می کند

در اواسط اکتبر، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل آزمایشگاه ریپل، “خشم” خود را در SEC به دلیل شکایت چند ساله علیه ریپل ابراز کرد. آژانس نظارتی در دسامبر ۲۰۲۰ علیه ریپل و مدیرانش شکایت کرد و مدعی شد که فروش XRP ارائه اوراق بهادار ثبت نشده به ارزش بیش از ۱.۳۸ میلیارد دلار است. با این حال، Garlinghouse ادعا کرده است که شکایت SEC به جای تلاش مشروع برای اجرای قانون، نمایش قدرت بوده است.

او گفت: “خشم من با شروع پرونده قضایی افزایش یافته است.” “هیچ چاره ای وجود ندارد، هیچ نتیجه ای برای کسانی که این شکایت را مطرح کردند وجود ندارد. پیگیری SEC برای یک هدف سیاستی مربوط به “وفاداری به قانون” نیست، بلکه در مورد قدرت است.”

گارلینگ هاوس همچنین خاطرنشان کرد که هیچ “توجهی” به کسانی که تحت تأثیر اقدامات SCE قرار می گیرند وجود نخواهد داشت، و توجه را به عدم نگرانی آشکار آژانس برای افراد و شرکت هایی که از رویکرد خشن آن آسیب دیده اند، جلب کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx