سرمایه جذب شده برای FTX به جیب سم بنکمن رفته است!

سم بنکمن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

بنا بر گزارش‌ها، بنیان‌گذار FTX، سم بنکمن، سال گذشته پس از یک دور تأمین مالی برای صرافی کریپتو، شخصاً صدها میلیون دلار دریافت کرده است.

بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، FTX در اکتبر ۲۰۲۱ جذب سرمایه ۴۲۰ میلیون دلاری را راه اندازی کرد و به سرمایه گذاران برجسته گفت که این پول برای رشد صرافی ارزهای دیجیتال، بهبود تجربه مشتریان و جلب علاقه رگولاتورها استفاده خواهد شد. با این حال، این گزارش نشان می دهد که نزدیک به ۷۵ درصد از وجوه جمع آوری شده به جیب سم بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX رفت. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، بنکمن-فرید شخصاً با فروش برخی از سهام خود در این شرکت، ۳۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرد.

افراد آشنا به این موضوع می گویند که بنکمن-فرید در آن زمان به سرمایه گذاران گفت که این پول به عنوان بازپرداخت جزئی برای وجوهی که او برای خرید سهام بایننس در شرکت استفاده کرده است، عمل می کند. در ژوئیه سال گذشته، سم بنکمن-فرید سهام بایننس در FTX را خریداری کرد. صرافی کریپتو رقیب،بایننس، اولین سرمایه‌گذاری بود که از FTX حمایت کرد.

در اوایل این ماه، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس فاش کرد که شرکت او ۲.۱ میلیارد دلار دارایی‌های رمزنگاری شده را به عنوان بخشی از قرارداد خرید با FTX دریافت کرده است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، نمی توان مشخص کرد که بنکمن-فرید چگونه سرمایه خود را برای خرید سهام بایننس جمع آوری کرده است. همچنین ۱۰۰% مشخص نیست که بنکمن-فرید چگونه ۳۰۰ میلیون دلار را مدیریت کرده است. صورت های مالی حسابرسی شده که توسط وال استریت ژورنال مشاهده شده است نشان می دهد که وجوه توسط FTX به منظور “مصلحت عملیاتی” و به نفع یک “طرف مرتبط” نگهداری شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx