زنان قیمت بیت کوین را به ۲۵۰ هزار دلار می رسانند

تاثیر زنان بر قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 526 نفر

زنان قیمت بیت کوین را به ۲۵۰ هزار دلار می رسانند

تیم درپر، میلیاردر و سرمایه‌دار خطرپذیر آمریکایی ، حمایت دوباره خود را از بیت کوین در بحبوحه زمستان ارزهای دیجیتال اعلام کرد. این در حالی است که سقوط ناگهانی صرافی FTX بر شدت زمستان کریپتو افزوده است. درپر در ژوئن گذشته، در طول بازار صعودی، پیش‌بینی کرد که  قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰ هزار دلار دلار می‌رسد. با این حال، پیش بینی او خیلی بعید است که به وقوع بپیوندد زیرا در حال حاضر بیت کوین زیر ۱۷۰۰۰ دلار معامله می شود.

زنان و سرمایه گذاران کوچک می توانند بیت کوین را به ۲۵۰ هزار دلار برسانند

با این وجود، این میلیاردر همچنان بر این باور است که بیت کوین به هدف ۲۵۰ هزار دلاری خود خواهد رسید و احتمالاً زمانی قیمت آن شروع به افزایش خواهد کرد که بازار بهبود یابد و مردم، به ویژه زنان، شروع به استفاده از این ارز دیجیتال برای خرید روزانه کنند. به گفته درپر، زنان ۸۰ درصد از کل مخارج خرده فروشی را در اختیار دارند که شامل پوشاک، سرپناه و غذا می شود.

او افزود که علاقه زنان به ارزهای دیجیتال نیز بهبود یافته است. در گذشته زنان ۷.۱۴ درصد از کیف پول های بیت کوین را کنترل می کردند، اما امروزه این مقدار بیش از دو برابر شده و به ۱۶.۶ درصد رسیده است.

این سرمایه‌گذار میلیاردر دلیل دیگری را بیان کرد که در نهایت می‌تواند قیمت بیت‌کوین را بالا ببرد، زمانی است که بازرگانان شروع به پذیرش بیت کوین برای پرداخت می‌کنند.

او می‌گوید:

وقتی زنان متوجه می‌شوند که می‌توانند با پرداخت بیت‌کوین تخفیف دریافت کنند یا افراد متوجه شوند که با پذیرش بیت‌کوین می‌توانند درآمد خود را دو برابر کنند، رشد قیمت بسیار سریع خواهد شد.

بیت کوین پس از رسیدن به حدود ۷۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۱، در حال حاضر حدود ۱۶۰۰۰ دلار معامله می شود. اگرچه بیت کوین بیش از ۷۵ درصد نسبت به ATH خود کاهش یافته است، فهرست رو به رشدی از شرکت ها در سراسر جهان ارزهای دیجیتال را به عنوان یک گزینه پرداخت پذیرفته اند که آخرین آنها یک فروشگاه زنجیره ای در آفریقای جنوبی است.

طرح های بیت کوین درپر

درپر در سال ۲۰۲۰ شروع به پیش بینی ۲۵۰ هزار دلاری بیت کوین کرد و در عین حال توضیح داد که اگر یک روز رئیس جمهور شود، ایالات متحده چگونه خواهد شد.

جدا از این پیش‌بینی‌ها، این میلیاردر آمریکایی خاطرنشان کرد که اگر فرصتی به او داده شود، جنبه‌های دیگر ارزهای دیجیتال را بررسی خواهد کرد. درپر گفت که یک سیستم مالیاتی یا درآمد پایه جهانی مبتنی بر بیت کوین را امتحان خواهد کرد. این طرفدار دوآتشه رمزارزها همچنین اظهار داشت که بیت کوین را به عنوان پوششی در برابر حکمرانی بد می بیند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx