پیامک‌های فاش شده نشان می دهد که SBF قصد داشته به معامله توییتر ایلان ماسک بپیوندد

توییتر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

پیام‌های خصوصی فاش شده که نشان می‌دهد سم بنکمن-فرید (SBF) ، کارآفرین، میلیاردر و سرمایه‌گذار آمریکایی در حوزه ارزهای دیجیتال، در نظر داشته به پیشنهاد ماسک برای خرید غول رسانه‌های اجتماعی توییتر بپیوندد.
مشاور سم بنکمن-فرید، بنیانگذار صرافی رمزارز FTX، به ایلان ماسک گفت که این میلیاردر ارز دیجیتال علاقه مند به خرید توییتر و پیاده سازی فناوری بلاک چین در این پلتفرم رسانه های اجتماعی است. این حماسه در مجموعه ای از متون خصوصی ماسک که در میان شکایت توییتر علیه بنیانگذار اسپیس ایکس پس از خروج وی از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید این غول رسانه های اجتماعی، علنی شده است.

زمانی که ماسک شروع به خرید سهام توییتر کرد و در ماه مارس درباره نارضایتی خود از سیاست‌های سانسور این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی توییت کرد، ویل مک‌آسکیل، مشاور ارشد بنکمن-فرید، پیامکی درباره علاقه SBF به توییتر به ماسک ارسال کرد. مک‌اسکیل با اشاره به نظرسنجی‌ای که ماسک درباره سیاست توییتر و آزادی بیان توییت کرده بود، در ۲۹ مارس پیامی به ماسک ارسال کرد و نوشت:

مطمئن نیستم که این چیزی است که در ذهن شماست، اما همکار من سم بنکمن-فرید مدتی است که به طور بالقوه به این موضوع علاقه مند بوده است. آن (توئیتر) را بخریم و سپس آن را برای دنیا بهتر کنیم.

مک اسکیل تماس بنکمن-فرید را فراهم کرد و به ماسک پیشنهاد کرد در صورت تمایل به “یک تلاش مشترک احتمالی در این جهت” با او تماس بگیرد. ماسک به این متن پاسخ داد و پرسید که آیا بنکمن-فرید “مقدار هنگفتی پول دارد؟” مک اسکیل گفت که SBF در آن زمان حدود ۲۴ میلیارد دلار ارزش داشت و می تواند مایل به تامین مالی بین ۸ تا ۱۵ میلیارد دلار باشد.

سال گذشته، فوربس بنکمن-فرید را یکی از ثروتمندترین افراد زیر ۳۰ سال در تاریخ نامید. در حال حاضر، این کارآفرین ۳۰ ساله در صنعت کریپتو خرید زیادی انجام داده است و اخیراً قراردادی را با وام دهنده ورشکسته وویجر بسته است. وی در مصاحبه ای با بلومبرگ در ماه آوریل، درباره پیاده سازی بلاک چین برای ایجاد یک مدل آزادی بیان در توییتر صحبت کرد.

بنکمن-فرید و ماسک چندین پیام را تا ماه آوریل رد و بدل کردند. در یکی از این موارد، سم پستی درباره نحوه عملکرد بلاک چین و توییتر به اشتراک گذاشت. مایکل کیوز، بنیانگذار و مدیر عامل K5 Global، در پیامی در ۱۴ آوریل، به ماسک پیام داد و گفت:

انجام این کار با سم بنکمن-فرید می تواند جالب باشد.

جرد بیرچال، شریک و مشاور ارشد ماسک نیز مقاله‌ای در بلومبرگ به ماسک ارسال کرد که به بنکمن-فرید و دیدگاه او برای ادغام بلاک چین و رسانه‌های اجتماعی اشاره می‌کرد. با این حال، ماسک این ایده را نادیده گرفت و گفت که نمی‌خواهد با بنکمن-فرید «یک بحث سخت بلاک چینی» داشته باشد. ماسک به گریمز گفت:

توئیتر بلاک چینی ممکن نیست، زیرا پهنای باند و الزامات تأخیر را نمی‌توان توسط یک شبکه همتا به همتا پشتیبانی کرد، مگر اینکه این «همتایان» کاملاً غول‌پیکر باشند، بنابراین هدف یک شبکه غیرمتمرکز ممکن است شکست بخورد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx