کوین اکس رمزارز بون (BONE) را لیست کرد

کوین اکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 588 نفر

بون (BONE)، یکی از توکن‌هایی که بخشی از اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) است، در صرافی رمزارز محبوب کوین اکس (CoinEx) عرضه شده است و این صرافی به بیش از ۳ میلیون کاربر خود امکان دسترسی به این توکن را می‌دهد. طبق اعلامیه ای که کوین اکس، پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، منتشر کرده است، یک جفت معاملاتی برای BONE اضافه می شود و به کاربران امکان می دهد آن را در برابر استیبل کوین پیشرو یعنی تتر (USDT) معامله کنند.

شایان ذکر است که BONE توکن حاکمیت صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ و جامعه شیبا اینو است و یکی از سه توکن موجود در اکوسیستم شیبا به همراه SHIB و LEASH است.

شیبا سواپ به کاربران این امکان را می دهد که نقدینگی را از طریق عملکرد Dig به پلتفرم ارائه دهند و توکن های خود را از طریق عملکرد BURY خود به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند از طریق پلتفرم، WOOF را نیز به دست آورند، در حالی که به کاربران امکان دسترسی به توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را نیز می دهند.

کوین اکس در ماه می سال جاری، میم کوین رقیب فلوکی (FLOKI) را فهرست کرد، در آن زمان، FLOKI در تعدادی از پلتفرم‌های معاملاتی دیگر از جمله هوبی فهرست شده بود و نقدینگی توکن را افزایش می‌داد.

با این حال، BONE فاقد لیست‌های اصلی صرافی ارزهای دیجیتال است، زیرا در پلتفرم‌هایی مانند بایننس یا کوین‌بیس یافت نمی‌شود. داده های موجود نشان می دهد که بیشتر حجم معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ، شیبا سواپ و سوشی سواپ رخ می دهد. در صرافی های متمرکز کوچکتر مانند BKEX، BitMart، MEXC و LBank نیز فهرست شده است.

جامعه شیبا اینو در چند هفته گذشته شاهد پیروزی های زیادی بوده است. همانطور که گزارش شد، سرعت سوزاندن توکن های SHIB در اوایل این هفته افزایش یافت، در زمانی که نهنگ های اتریوم به جنبش پیوستند و به سوزاندن توکن ها کمک کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx