اسکاراموچی: بیت کوین هنوز یک پوشش مناسب در برابر تورم نیست

بیت کوین و تورم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 353 نفر

بیت کوین هنوز یک پوشش مناسب در برابر تورم نیست

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری اسکای بریج کپیتال، علیرغم اینکه طرفدار دوآتشه بیت کوین است، معتقد است که هنوز این دارایی به یک ذخیره ارزش در برابر تورم تبدیل نشده است. به نظر او، زمانی که کیف پول های بیت کوین به یک میلیارد برسد، این اتفاق می افتد.

علاوه بر این، این مقام سابق کاخ سفید اظهار داشت که اگر موسسات بزرگی مانند بلک راک محصولات مرتبط با آن را معرفی کنند، ارز دیجیتال مورد پذیرش کل جامعه قرار خواهد گرفت.

بیت کوین هنوز پوششی در برابر تورم نیست

در مصاحبه ای با CNBC، اسکاراموچی استدلال کرد که سرمایه گذاری در بیت کوین برای حفظ ثروت در شرایط تورمی فعلی استراتژی مناسبی نیست. او انتظار دارد که این دارایی «به اندازه کافی بالغ» شود و پس از رسیدن به یک میلیارد کیف پول در سطح جهان، این ویژگی را بدست بیاورد.

این آمریکایی زمانی که تنها ۸۰ میلیون کیف پول وجود داشت وارد اکوسیستم بیت کوین شد، در حالی که امروز این تعداد به حدود ۳۰۰ میلیون افزایش یافته است.

اسکاراموچی مانند برخی از مصاحبه های قبلی خود اظهار داشت که ارزهای دیجیتال پیشرو هنوز در ابتدای روند خود هستند و درست مانند هر نوآوری دیگری، به زمان نیاز دارد تا بر نوسانات خود غلبه کند و خود را به عنوان یک انتخاب سرمایه گذاری ترجیحی معرفی کند.

چندی پیش، او زمستان جاری ارزهای دیجیتال را با حباب دات کام در دهه ۲۰۰۰ مقایسه کرد. طی حبابدات کام بسیاری از پروژه های بی معنی را حذف شدند، اما برخی مانند آمازون و eBay از سقوط جان سالم به در بردند و اکنون به عنوان رهبران حوزه خود فعالیت می کنند. اسکاراموچی بر این باور است که بازار نزولی در صنعت ارز های دیجیتال همین تأثیر را خواهد داشت و بیت کوین قطعاً در پایان به عنوان یک برنده ظاهر خواهد شد.

این سرمایه‌دار آمریکایی که برای مدت کوتاهی به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ خدمت کرد، فکر می‌کند شرکت بزرگ بلک راک می‌تواند سطح پذیرش بیت کوین را به میزان قابل توجهی افزایش دهد:

مردم به آنچه بلک راک انجام می دهد توجه کافی ندارند. اگر لری فینک و تیمش محصولی مرتبط با بیت کوین راه‌اندازی می‌کنند که به شما می‌گوید تقاضای سازمانی وجود دارد… من فکر می‌کنم این موضوع بزرگی است که آن‌طور که باید درباره آن توضیح داده نشده است.

برایان آرمسترانگ افکاری مشابه‌ای دارد

دو ماه پیش، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، اظهار داشت که کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال باید ۵ تا ۱۰ برابر افزایش یابد تا این طبقه دارایی بتواند یک محافظ موفق در برابر تورم در نظر گرفته شود.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در زمان مصاحبه وی تقریباً ۱.۱ تریلیون دلار بود و با وجود نوسانات اخیر، هنوز در موقعیت مشابهی قرار دارد.

در حال حاضر، طلا (از نظر تاریخی توسط بسیاری از مردم به عنوان محافظ در برابر تورم انتخاب شده است) دارای ارزش بازار بیش از ۱۱ تریلیون دلار است. با فرض دقیق بودن دیدگاه آرمسترانگ، به این معنی است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال باید به طلا برسد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx