پی پال به شبکه تراست کوین بیس می پیوندد

پی پال به کوین بیس میپیوندد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

پی پال به منظور پیروی از قانون سفر صنعت مالی به شبکه اعتماد کوین بیس پیوسته است و در زمینه رعایت مقررات همکاری با هم می کنند.

بر اساس بیانیه ای از کوین بیس در ۲۲ اوت، غول پرداخت به شبکه Coinbase’s Travel Rule Universal Solution Technology (TRUST) پیوسته است.

شبکه TRUST، پی پال روی افزایش انطباق با به اصطلاح قانون سفر مورد نیاز موسسات مالی ایالات متحده توسط قانون رازداری بانکی کار خواهد کرد. این قانون مؤسسات مالی را ملزم می‌کند تا زمانی که آن مشتریان بیش از مقدار معینی معاملات انجام می‌دهند، اطلاعاتی را درباره مشتریان به اشتراک بگذارند.

هدف شبکه کوین بیس تراست افشای داده‌های لازم و در عین حال محافظت از حریم خصوصی کاربر است. از استفاده از فروشگاه مرکزی داده‌های کاربر اجتناب می‌کند و از طریق راه‌حل مدیریت ریسک و انطباق از Exiger اطمینان می‌دهد که اعضایش قابل اعتماد هستند.

اگرچه شبکه تراست در ماه فوریه فقط ۱۸ عضو داشت، در ماه های اخیر به سرعت رشد کرده است. تصمیم پی پل برای پیوستن به تراست تعداد اعضای گروه را به ۳۸ نفر رسانده است.

چندین صرافی برتر ارزهای دیجیتال، مانند بایننس، کریپتو دات کام، جمینی و کراکن، در کنار کوین بیس در تراست مشارکت دارند. سایر شرکت‌های درگیر در این شبکه عبارتند از: دایره صادرکننده USDC، مدیر سرمایه‌گذاری Fidelity Digital، اپلیکیشن معاملاتی سهام و ارز دیجیتال رابینهود، و وام‌دهنده ارزهای دیجیتال Nexo.

پی پال معاملات ارزهای دیجیتال را در اکتبر ۲۰۲۰ معرفی کرد. تابستان امسال، این ویژگی ها را بیشتر گسترش داد و به مشتریان این امکان را داد که برای اولین بار در ژوئن رمزارز را برداشت و سپرده گذاری کنند.

احتمالاً، دامنه رو به رشد ویژگی‌های رمزنگاری پی پال به این معنی است که باید به طور گسترده‌تری با مقررات مطابقت داشته باشد، و تصمیم آن برای پیوستن به شبکه کوین‌بیس احتمالاً در این زمینه به آن کمک خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx