ثبت سقف تاریخی جدید در هش ریت اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 582 نفر

اتریوم کلاسیک پیش از ادغام آتی اتریوم شاهد کشش بسیار زیادی بوده است. اتریوم کلاسیک در ماه گذشته بیش از ۱۵۰٪ ثبت شده است و دارندگان آن از سواری سربالایی لذت می برند.

اما متأسفانه، خرس‌ها اخیراً بازار ان را تسخیر کرده‌اند. و مسافران کوتاه قد از این فرصت خوشحال می شوند. اما سرمایه گذاران با امید زیاد نباید اجازه دهند جشن هنوز به پایان برسد زیرا هش ریت به بالاترین حد خود رسیده است.

این تازه شروع ماجراست

در مدت زمان کمی بیش از یک ماه، ادغام در بلاک چین اتریوم به طور بالقوه زنده خواهد شد. ماینرهای اثبات کار (PoW) شبکه اتریوم مجبور شدند گزینه جایگزینی برای استخراج بیابند.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم تأیید کرد که ادغام احتمالاً در ۱۵ سپتامبر اتفاق می افتد. مشکل کل ترمینال روی ۵۸۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ پوند تنظیم شده است. شبکه اثبات کار اتریوم دارای تعداد ثابتی از هش‌ها برای استخراج بود.

اما به نظر نمی رسید که این شور و شوق اتریوم کلاسیک را تغییر دهد. در زمان انتشار، هش ریت اتریوم کلاسیک همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود به بالاترین حد خود رسید.

منبع :Coinwarz

منبع :Coinwarz

 

هش ریت فعلی  ۳۷.۴۱ TH/s است که نشان دهنده هش ریت شبکه کلاسیک جهانی اتریوم با سختی استخراج ۵۶۱.۱۷ T در ارتفاع بلوک ۱۵،۷۸۶،۸۵۷ است.

این یک جهش ۴۰ درصدی از ۲۷.۵۶ TH/s به بالاترین حد تاریخ در زمان مطبوعات بود. یک نتیجه منطقی می تواند این باشد که چندین ماینر را کاوش کردند تا ببینند درآمدشان چگونه افزایش می یابد.

هش ریت Ethermine (بزرگترین استخر استخراج ETC) و Poolin (دومین استخر بزرگ ماینینگ)  حدود ۱۶ TH/s بیش از ۴۰٪ هش ریت جهانی اتریوم کلاسیک است.

سفری برای یادآوری

اکنون، هش ریت به بالاترین حد تاریخ (ATH) برای اتریوم کلاسیک در این مرحله، سناریوی جالبی است.

این شبکه از اواخر آوریل ۲۰۲۲ کاهش مداوم قدرت ماینینگ را تجربه کرد. حتی هش ریت شبکه در سپتامبر ۲۰۲۰ به کمی بیش از ۱.۶ تراهش در ثانیه رسید.

با این حال، در حال حاضر، افزایش مذکور نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان فعلی اتریوم برای بهره‌مندی از مزایای آن، به اتریوم کلاسیک می‌روند.

این در حالی است که این شبکه شاهد یا بهتر است بگوییم حمایت برخی نهادهای مشهور نیز بوده است.

به عنوان مثال، استراتژیست های بازار جی پی مورگان پیش بینی کردند که اتریوم کلاسیک احتمالاً یکی از ذینفعان اصلی ادغام خواهد بود. خب، این قطعاً به نظر می رسد.

در زمان نگارش این مقاله، ETC با کاهش تا مرز ۳۱ دلار، شاهد یک اصلاح ۵ درصدی جدید بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx