بانک SEBA خدمات سپرده گذاری اتریوم را راه اندازی میکند

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

بانک SEBA، پلتفرم رمزنگاری تحت نظارت سوئیس، پیش از رویداد پیش‌بینی‌شده ادغام شبکه در اواخر این ماه، خدمات استیک اتریوم را برای مشتریان بزرگ پیاده‌سازی کرده است.

بانک در بیانیه ای اعلام کرد که این پیشنهاد درجه سازمانی تبلیغ شده به کاربران خود اجازه می دهد تا به صورت ماهانه در دارایی های اتر خود پاداش ایجاد کنند.

دوره های قفل متغیر پس از ادغام برقرار خواهد شد. هیچ اتر سهامداری را نمی توان از زنجیره Beacon اتریوم خارج کرد مگر اینکه پس از ارتقای شبکه بعدی.( ارتقای بعدی به نام شانگهای، که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ انجام خواهد گرفت)

ادغام Beacon Chain با شبکه اصلی آن، در مسیر راه اندازی در حدود ۱۵ سپتامبر، یکی از مورد انتظارترین و قابل توجه ترین پیشرفت ها در تاریخ این  پروژه است.

این رویداد زمینه را برای افزایش مقیاس‌پذیری و امنیت شبکه فراهم می‌کند و در عین حال ردپای کربن آن را با انتقال به اثبات سهام کاهش می‌دهد که تصور می‌شود مصرف انرژی را تا بیش از ۹۹ درصد کاهش می‌دهد.

انتقال به اثبات سهام باعث از بین رفتن امنیت شبکه توسط ماینرها می شود و در عوض با اعتبارسنجی هایی که اتریوم  را برای امتیاز به خطر می اندازند جایگزین می شود. در حال حاضر، حدود ۴۲۲۰۰۰ اعتبارسنج در سرتاسر جهان وجود دارد که ۱۳.۵ میلیون اتر (یا حدود ۲۰.۵ میلیارد دلار به قیمت امروز) را در اختیار دارند.

کسانی که بیش از ۳۲ اتریوم (حدود ۴۸۵۰۰ دلار) را به SEBA واریز می کنند، اعتبارسنجی از طرف آنها فعال می شود، در این مورد، توسط خود بانک مدیریت می شود.

ماتیاس شوتز، رئیس فناوری و راه حل های مشتری بانک، در بیانیه ای گفت: «راه اندازی خدمات اشتراک اتریوم ما به سرمایه گذاران نهادی این امکان را می دهد که نقشی کلیدی در تضمین آینده شبکه ایفا کنند.

اعتبار سنج ها با پیوستن به این بانک جوایزی مثل کاردانو، پولکادات و تزوز دریافت میکنند.

نهاد تحت نظارت سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس (FINMA) که در ابتدا توسط کارمندان سابق پلتفرم بانکداری سرمایه گذاری UBS ایجاد شد، راه حل های نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال را به مشتریان بزرگ ارائه می دهد.

این اولین شرکت کشوری بود که تقریباً یک سال پیش مجوز CISA سازمانی را توسط FINMA دریافت کرد و این امکان را به آن داد تا راه‌حل‌های نگهداری را برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک سوئیس و طرح‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از رمزارزها ارائه دهد.

در اوایل سال جاری، بانک ۱۱۰ میلیون فرانک (۱۱۱ میلیون دلار) از بودجه سری C برای تقویت رشد جذب کرد. بر اساس بیانیه‌ای جداگانه، این دور توسط جمعی از سرمایه‌گذاران بلاک چین و فین‌تک همراه با مشارکت صرافی رمزارز FTX برگذار شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx