بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین صبح مثبتی را آغاز کردند

بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین صبح مثبتی را آغاز کردند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

بیت کوین صبح پنجشنبه در آسیا به بالای ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا رسید و به همراه سایر ۱۰ رمزارز برتر بازار پس از فروش شدید در روز چهارشنبه بهبود یافت. اتریوم پس از اینکه صرافی بایننس، بزرگترین صرافی جهان، گفت که خدمات استیکینگ Ether را ارائه خواهد کرد، بالاتر رفت، حرکتی که توکن بایننس را نیز تقویت کرد. بر اساس داده های CoinMarketCap، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵ درصد افزایش یافت و در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۱۹۲۹۶ دلار آمریکا رسید، در حالی که اتر با افزایش ۴.۵ درصدی به ۱۶۳۰ دلار آمریکا رسید.

بایننس روز چهارشنبه گفت که استیک اتریوم را با بازده ۶ درصدی سالانه پیش از ادغام شبکه که انتظار می‌رود در اواسط هفته آینده انجام شود، ارائه کرده است. BNB، یک توکن منتشر شده توسط بایننس، بیشترین سود را در ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار مشاهده کرد و ۶.۳ درصد افزایش یافت و به ۲۷۸.۹۵ دلار تغییر کرد، در حالی که سولانا با ۶ درصد افزایش به ۳۲.۷۱ دلار آمریکا رسید.

سهام ایالات متحده روز چهارشنبه افزایش یافت. داوجونز ۱.۴% رشد کرد در حالی که S&P 500 حدود ۱.۸% بالاتر رفت. شاخص کامپوزیت نزدک ۲.۱ درصد افزایش یافت تا به مجموعه زیان های هفت روزه پایان دهد. هر سه بهترین روز معاملاتی خود را در حدود یک ماه گذشته ثبت کردند.

لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه گفت که فدرال رزرو به کمپین افزایش نرخ بهره برای مقابله با تورم متعهد است، اما افزود که فدرال رزرو به آنچه داده ها نشان می دهد وابسته است. برینارد در یک سخنرانی در کنفرانسی که توسط The Clearing House و موسسه سیاست بانکی برگزار شد، گفت: «ما تا زمانی که برای کاهش تورم لازم باشد، در این وضعیت هستیم.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx