جاستین سان از سوی SEC به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم شد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

جاستین سان، کارآفرین حوزه رمزارز و سه شرکت او شامل بنیاد ترون، بنیاد بیت تورنت و شرکت رین بری (Rainberry Inc)، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دلیل پیشنهاد و فروش اوراق بهادار ثبت نشده یعنی رمزارز ترون (TRX) و بیت تورنت (BTT) متهم شده اند. در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشر شده […]

جاستین سان

جاستین سان، کارآفرین حوزه رمزارز و سه شرکت او شامل بنیاد ترون، بنیاد بیت تورنت و شرکت رین بری (Rainberry Inc)، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دلیل پیشنهاد و فروش اوراق بهادار ثبت نشده یعنی رمزارز ترون (TRX) و بیت تورنت (BTT) متهم شده اند.

در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشر شده در 22 مارس، SEC ادعا می‌کند که سان و شرکت‌هایش، TRX و BTT را به عنوان سرمایه گذاری از طریق چندین “برنامه تبلیغاتی” ثبت نشده ارائه کرده و به فروش رسانده‌اند که افراد علاقه‌مند را هدایت می‌کند تا توکن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنند و دیگران را به خرید Tron تشویق کنند.

علاوه بر این، جاستین سان و شرکت‌های او متهم به ارائه و فروش BTT در ایردراپ‌های ماهانه ثبت‌نشده به سرمایه‌گذارانی هستند که TRX را در کیف‌پول‌های ترون یا در پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال شرکت‌کننده خریداری کرده و نگهداری می‌کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx