تتر (USDT) به لیست رمزارزهای کیف پول تلگرام افزوده شد

تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

رمزارز تتر (USDT) به کیف پول تلگرام اضافه شده است و امکانات این اپلیکیشن پیام‌رسان را برای خرید و فروش کریپتو گسترش می‌دهد.

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین جهان بر اساس ارزش بازار، را در چت‌های این اپلیکیشن پیام‌رسان برای یکدیگر ارسال کنند. بر اساس اعلامیه ایمیلی که در روز چهارشنبه با کوین دسک به اشتراک گذاشته شد، USDT به ربات والت تلگرام اضافه شده است و امکانات این اپلیکیشن پیام‌رسان را برای خرید و فروش ارزدیجیتال گسترش می‌دهد.

ادغام پرداخت‌های کریپتو در برنامه‌های پیام‌رسانی مانند تلگرام -از نظر تئوری که ارسال ارز دیجیتال را به آسانی ارسال یک متن یا یک عکس ارائه می‌کند- باید یک پیشرفت بسیار مثبت برای پذیرش جریان اصلی باشد.

آوریل گذشته، بیت کوین (BTC) و تون کوین (TON) به این کیف پول اضافه شدند که مورد دوم برای ارسال در چت نیز موجود است. استیبل کوین‌هایی مانند تتر، مزایای بسیاری را مانند سایر ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند، اما بدون نوسانات قیمتی هستند که اغلب سایر رمزارزها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین، آنها یک جزء حیاتی برای کاربرانی هستند که می‌خواهند پول خود را در اکوسیستم کریپتو نگه دارند، اما بدون اینکه خطری برای نوسانات شدید ارزش داشته باشند. بنابراین اضافه شدن USDT می تواند پیشرفت مهمی برای سرویس رمزنگاری تلگرام باشد.

سفر این اپلیکیشن پیام‌رسان به حوزه ارزهای دیجیتال به چند سال قبل از توسعه پروژه بلاک چین شبکه باز (TON) بازمی‌گردد. با این حال، این توسعه در سال ۲۰۲۰ به دلیل نبردهای قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کنار گذاشته شد. با این حال، TON توسط اعضای جامعه خود زنده نگه داشته شد و خود را The TON Foundation نامیدند و به پیشبرد پروژه ادامه دادند.
علیرغم اینکه تلگرام مستقیماً در TON مشارکت ندارد، علاقه خود را به این شبکه حفظ می کند، که نمونه آن ساخت پلت فرم حراج مبتنی بر بلاک چین Fragment در اواخر سال گذشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx