مجیک ایدن یک بازار NFT بیت کوین را راه اندازی می‌کند

مجیک ایدن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 532 نفر

بازار NFT محبوب مجیک ایدن (Magic Eden)، بازار خود را برای NFTهای بیت کوین راه‌اندازی کرده است و از علاقه روزافزون به این بازار بهره می‌برد.

بازار جدید مجیک ایدن به معامله‌گران NFT بیت‌کوین امکان داد و ستد مجموعه‌های غیرمثلی بیت‌کوین را می‌دهد و تجربه‌ای مشابه کار با بازار NFT‌های مبتنی بر پالیگان، اتریوم و سولانا را برای کاربران فراهم می‌کند.

معامله‌گران مجیک ایدن می‌توانند کتیبه‌هایی را خریداری کنند که درواقع توکن‌های غیرقابل تعویضی هستند که روی ساتوشی‌ها در شبکه بیت‌کوین ضرب شده‌اند. برای کمک به کلکسیونرها، این شرکت در حال یکپارچه‌سازی پشتیبانی از کیف‌پول‌های بیت‌کوین Hiro و Xverse است تا معامله‌گران را قادر به فهرست، خرید و فروش NFT‌های معمولی کند. مجیک ایدن با مجموعه‌های محبوب Ordinal (NFTهای بیت کوین) مانند Taproot Wizards، Inscribed Pepes و Bitcoin Bandits همکاری می‌کند تا به کاربران کمک کند به NFT‌های مبتنی بر بیت‌کوین دسترسی داشته باشند.

در حالی که هیچ پشتیبانی از حق امتیازی برای بازار وجود نخواهد داشت، مجیک اید‌ن می گوید که به طور فعال به آن نگاه می کند و اشاره می کند که ابزار بسیار کمی وجود دارد و هیچ راه حل اجرایی قابل اعتمادی وجود ندارد.

مجیک ایدن گفت:

“بدون هیچ استانداردی برای حق امتیاز، امروز ما تصمیم گرفتیم در حال حاضر بازار NFT بیت کوین را بدون پشتیبانی حق امتیاز راه اندازی کنیم.”

Magic Eden تنها بازاری نیست که برای ایجاد زیرساخت برای پشتیبانی از Ordinals NFT تلاش می کند. Gamma.io، یک پلتفرم NFT، بازار بومی خود را دو روز پیش راه اندازی کرد و به کاربران اجازه می داد NFT بیت کوین را ضرب و معامله کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx