دیفای روز دوشنبه چه چیزی را رو خواهد کرد؟

دیفای دوشنبه
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

روز دوشنه مهم برای دیفای

امروز چندین پروتکل دیفای از جمله میکردائو، سوشی سواپ، بالانسر  و ۱inch به طور همزمان تصاویری از  دو دست مطابق شکل را با رنگ های پس زمینه مختلف در حساب های رسمی توییتر خود منتشر کردند. پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز به اطلاعیه‌ای بزرگ در رابطه با بازار دی‌فای در روز دوشنبه، ۶ فوریه اشاره می‌کنند. در حالی که سایر پروتکل‌های دیفای به تازگی تصویر را در توییتر منتشر کرده‌اند، پروتکل گیربکس نکات دیگری را اضافه کرد. گیربکس در توییتی در ۴ فوریه گفت که این فقط یک کمپین تبلیغاتی است که توسط  DAOهای غیرمتمرکز در مورد اولین تلاش برای هماهنگی در حوزه دیفای سازماندهی شده است.

لطفا گیچ نشوید. این فقط یک کمپین سرگرم‌کننده است که با همکاری از برخی پروژه‌های دیفای دیگر انجام شده است (همانطور که قبلاً متوجه شده بودید). اولین تلاش برای هماهنگی، برای صحبت کردن. اما شاید همکاران بازاریابی واقعاً بتوانند به هر حال چیزی جالب برای دوشنبه آماده کنند.

این توییت‌های هماهنگ مردم را گیج کرده است که چرا همه پلتفرم‌های دیفای تصویر دو مشت گره کرده مشابهی را منتشر کرده‌اند. برخی از علاقه مندان به کریپتو حدس می زنند که این توییت‌ها احتمالاً مربوط به انتشار توکن پروژه آربیتروم یا چندین پروژه دیفای است که برای تشکیل یک اتحاد برنامه ریزی می کنند.

آربیتروم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که با هدف حل مشکل کارمزدهای بالای تراکنش‌ها و شلوغی شبکه در اتریوم بوجود آمده است. همچنین مجموعه ای از راه حل های مقیاس پذیری اتریوم را ارائه می دهد که ایمن، سریع، ارزان و سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) هستند.

در حالی که جزئیات پروژه یا همکاری این پلتفرم‌های دیفای هنوز به طور شفاف مشخص نیست، تیم بازاریابی پروتکل گیربکس می توانند در میان اخبار عظیم دیفای چیزی جالب را برای دوشنبه ارائه کنند. سال گذشته برای صنعت دیفای به دلیل هک، کلاهبرداری و بحران نقدینگی بدلیل سقوط شبکه ترا و ورشکستگی صرافی FTX دشوار بود. طبق گفته دیفای لاما، کل ارزش قفل شده (TVL) در بخش دیفای از بیش از ۱۸۰ میلیارد در ژانویه ۲۰۲۲ به زیر ۴۰ میلیارد دلار در دسامبر ۲۰۲۲ رسیده است.

توکن GMX مرتبط با آربیتروم ۱۵ درصد افزایش یافت

آربیتروم هیچ توکن بومی ندارد، اما افزایش فعالیت شبکه آربیتروم با توکن GMX مرتبط است. توکن اصلی GMX صرافی غیرمتمرکز GMX در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت و قیمت فعلی آن ۷۳.۶۵ دلار است. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۶۴.۲۶ دلار و ۷۵.۹۲ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx