بایننس به بازار کره جنوبی برمی‌گردد

بایننس در کره جنوبی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

بازگشت صرافی بایننس به بازار کره جنوبی

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس با خرید جدید پلتفرم معاملات ارز دیجیتال Gopax به کره جنوبی بازمی گردد. بایننس اکثریت سهام صرافی Gopax تحت حمایت گروه ارزهای دیجیتال را به دست آورده است و پس از خروج از بازار دو سال پیش، دوباره وارد کره جنوبی شده است. این شرکت رسماً در ۳ فوریه اعلام کرد که بودجه این تراکنش از طریق یک پروژه سرمایه گذاری آغاز شده توسط مالی تامین شده است که بایننس متعهد به پرداخت ۱ میلیارد دلار به آن شد.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، خاطرنشان کرد که بایننس نه تنها از کاربران کریپتو، بلکه از صنعت کریپتو نیز محافظت می کند. «ابتکار احیای صنعت برای حمایت از شرکت‌های با پتانسیلی که تحت تأثیر منفی رویدادهای سال گذشته بودند، ایجاد شد. ما امیدواریم که برداشتن این گام با GOPAX باعث بازسازی بیشتر صنعت کریپتو و بلاک چین شود».

ییبو لینگ، مدیر ارشد بازرگانی بایننس، گفته است که بایننس بدون افشای شرایط معامله، یک موقعیت سهام «معنادار» در Gopax به دست آورده است. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که بایننس ۴۱ درصد از سهام را از بزرگترین سهامدار گوپاکس، لی جون هانگ خریداری کرده بود، در حالی که قرار بود این معامله در سال گذشته اعلام شود. این خرید چند ماه پس از توقف برداشت Gopax از برخی محصولات در نوامبر ۲۰۲۲ در بحبوحه سقوط صرافی FTX انجام شد.

Gopax  در نتیجه مشکلاتی که توسط شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال ورشکسته جنسیس گلوبال کپیتال تجربه شده بود، برداشت اصل و سود را در سرویس مالی غیرمتمرکز (DeFi) GoFi خود متوقف کرد. پیش از ورشکستگی، جنسیس دومین سهامدار بزرگ Gopax  و یک شریک تجاری کلیدی بود که محصول GoFi خود را ارائه می کرد.

بایننس قصد دارد با این خرید، سرمایه جدید را برای برداشت مشتری و پرداخت سود برای GoFi در صرافی Gopax خرج کند. این ابتکار همچنین با هدف ترویج آموزش کریپتو و همکاری نزدیک با تنظیم‌کننده‌های کره جنوبی و سهامداران دارایی مجازی است.لینگ اظهار داشت: “هدف اساسی این معامله، حمایت از مشتریان و اطمینان از اینکه مشتریانی که می خواهند دارایی های خود را خارج کنند، توانایی انجام این کار را دارند، بود.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx