شیبا اینو دارایی مورد علاقه آدرس‌های جدید است

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 334 نفر

تجزیه و تحلیل آنچین نانسن (Nansen) نشان می دهد که معامله گران ریسک پذیر چگونه در پامپ سال جدید مشارکت می کنند؛ به خصوص وقتی صحبت از شیبا اینو می شود.

طی هفت روز گذشته، توکن شیبا اینو (SHIB) یکی از خریدهای مورد علاقه در میان کیف پول‌های کریپتو جدید بوده است. به گفته نانسن، SHIB به بیش از ۱۲۰۰۰ کیف پول تازه ارسال شد، که آن را به رایج ترین دارایی غیر استیبل کوینی تبدیل می کند. این کیف پول ها در این دوره هفت روزه شاهد ۵۶ میلیون دلار ورودی شیبا بودند.

این کیف پول ها لزوماً توسط خریدارانی که برای اولین بار SHIB دارند کنترل نمی شوند. برعکس، ممکن است بسیاری از کیف‌پول‌های عبوری متعلق به کهنه‌کاران تجارت رمزنگاری باشند. صرف نظر از این موضوع، شیبا در این کیف پول های جدید بسیار بیشتر از سایر ارزهای دیجیتال ظاهر شد.

میم کوین SHIB در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته است زیرا معامله گران اخبار این هفته در مورد پروتکل لایه ۲ شیباریوم را دنبال می کنند. فراتر از آن، در هفته گذشته نشانه های دیگری از حیات در کریپتو وجود داشته است. قیمت بیت کوین که تا ۸ ژانویه زیر ۱۷۰۰۰ دلار بود، به حدود ۲۱۰۰۰ دلار بازگشت.

اکثر معاملات شیبا اینو در استخرهای نقدینگی wETH-SHIB در یونی سواپ و شیب سواپ، صرافی غیرمتمرکز بومی شیبا، انجام می‌شوند. رپد اتر همچنان برترین جفت معاملاتی SHIB است که ۶۵ درصد نقدینگی موجود را شامل می شود. نزدیک به یک چهارم نقدینگی از طریق BONE، توکن حاکمیتی پروژه شیبا اینو، تامین می‌شود.

خدود ۲۲ درصد از عرضه در گردش SHIB در صرافی های رمزنگاری ذخیره شده است، بایننس، بزرگترین صرافی جهان، بیش از هر صرافی دیگری SHIB را در اختیار دارد. Crypto.com در رتبه دوم قرار دارد. قابل ذکر است که کل سپرده‌های SHIB بایننس طی هفت روز در حدود ۱.۶ تریلیون توکن کاهش یافته است، در حالی که صرافی‌های کوچک‌تر مانند OKX شاهد افزایش سپرده‌های خود بوده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx