نکسو ۴۵ میلیون دلار جریمه می‌پردازد

نکسو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 385 نفر

نکسو (Nexo) پس از متهم شدن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل عدم ثبت پیشنهاد و فروش محصول وام دهی دارایی‌های کریپتو خود به نام Earn Interest Product، با پرداخت ۴۵ میلیون دلار به آژانس‌های فدرال و ایالتی موافقت کرد.

آژانس در بیانیه ای اعلام کرد که وام دهنده، نکسو، ۲۲.۵ میلیون دلار جریمه پرداخت خواهد کرد و با توقف فروش محصول Earn Interest به سرمایه گذاران آمریکایی موافقت کرد. نکسو همچنین موافقت کرد که ۲۲.۵ میلیون دلار اضافی برای تسویه اتهامات مشابه توسط مقامات نظارتی ایالتی بپردازد.

گربیر اس گروال، مدیر بخش اجرای SEC، گفت: «ما نگران برچسب‌هایی نیستیم که روی پیشنهادات گذاشته می‌شود، بلکه به واقعیت‌های اقتصادی آن‌ها توجه می‌کنیم. دارایی های رمزنگاری شده از قوانین اوراق بهادار فدرال مستثنی نیستند.»

در سال ۲۰۲۰، نکسو شروع به ارائه و فروش محصول Earn Interest در ایالات متحده کرد. این محصول به سرمایه گذاران اجازه داد تا ارز دیجیتال خود را در ازای وعده پرداخت سود شرکت به نکسو مناقصه کنند. نکسو این محصول را به‌عنوان راهی برای کسب سود برای سرمایه‌گذاران به بازار عرضه کرد و آژانس گفت: «نکسو از صلاحدید خود برای استفاده از دارایی‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاران به روش‌های مختلف برای ایجاد درآمد برای کسب‌وکار خود و تامین مالی پرداخت‌های بهره به سرمایه‌گذاران EIP استفاده کرد.»

بدون اعتراف یا انکار یافته‌های آژانس، نکسو با دستور توقف برای جلوگیری از نقض مقررات ثبت تحت قانون اوراق بهادار سال ۱۹۳۳ موافقت کرد. این کمپانی در بیانیه‌ای گفت:

«ما مطمئن هستیم که چشم‌انداز نظارتی شفاف‌تری به‌زودی پدیدار خواهد شد و شرکت‌هایی مانند Nexo قادر خواهند بود محصولات ارزش‌آفرینی را در ایالات متحده به شیوه‌ای سازگار ارائه کنند و ایالات متحده موقعیت خود را به عنوان موتور نوآوری در جهان بیشتر مستحکم خواهد کرد.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx