نرخ توکن سوزی شیبا ۵۸۴٪ افزایش یافت

توکن سوزی شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

بر اساس وب‌سایت شیب برن (Shibburn)، نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۵۸۴٪ افزایش یافته است زیرا میلیون‌ها توکن شیبا در ۲۴ ساعت گذشته به کیف پول‌های مرده ارسال شده‌اند. توییتر شیب برن گزارش می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰,۸۰۲,۵۳۰ SHIB در شش تراکنش سوخته شده است. در ۱۶ اکتبر نیز، ۱۰,۷۵۷,۸۱۵ توکن SHIB در شش تراکنش سوزانده شد. در هفته گذشته، ۳۹۵,۸۰۳,۹۹۸ توکن شیبا در ۴۸ تراکنش سوزانده شد و به صدها میلیون SHIB سوزانده شده از ابتدای اکتبر اضافه شد. تاکنون ۴۱۰۳۸۲۰۱۶۹۸۴۲۴۹ SHIB از عرضه اولیه ۱ کوادریلیون سوخته شده است.

نهنگ ها در حال حرکت به سمت شیبا

هلدرهای بزرگ شیبا اینو یا نهنگ ها در بازار حرکت می کنند. این موضوع با افزایش ملایم معاملات بزرگ مشخص می شود. به گفته اینتو دِبلاک (IntoTheBlock)، افزایش تراکنش‌های بزرگ با افزایش فعالیت نهنگ‌ها مرتبط است که در حال خرید یا فروش هستند، و یک تراکنش آنها به طور کلی بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، تراکنش‌های بزرگ ۳۱ درصد افزایش یافته است و شیبا اینو بالای ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار باقی ماند.

در زمان انتشار، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۳ دلار معامله می شد و در ۲۴ ساعت گذشته اندکی کاهش داشت. تقریباً در همین زمان از سال گذشته، شیبا اینو یک روند صعودی را آغاز کرد و یک الگوی صعودی را کامل کرد و به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار رسید. شیبا اینو در قیمت‌های کنونی تقریباً ۸۸.۳۶ درصد از این اوج کاهش یافته است و هیچ تفاوتی با سایر ارزهای رمزپایه تحت تأثیر شرایط نزولی بازار که از آغاز سال ۲۰۲۲ حاکم بوده است، ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx