پیشبینی قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 538 نفر

تحلیل شیبا اینو

انتظارات شیبا اینو هفته گذشته تا حد زیادی به دلیل بازی مورد انتظار Shiba Eternity بالا رفت. جالب اینجاست که حرکت قیمت شیبا نیز شتاب صعودی خود را از دست داده و در پنج روز گذشته یک مسیر نزولی را در پیش گرفته است.

چند دلیل وجود دارد که چرا شیبا نتوانست یک رالی قابل توجه یا حجم صعودی قوی را از Shiba Eternity کسب کند. یکی از این دلایل می تواند این باشد که بازی ممکن است کشش کافی برای افزایش تقاضا برای توکن نداشته باشد. بازی Shiba Eternity هنوز جدید است و ممکن است مدتی طول بکشد تا کشش کافی را به دست آورد تا تقاضای شیبا و سوزاندن توکن های قابل توجهی را بدست آورد.

در اینجا پیش بینی قیمت AMBCrypto برای شیبا برای سال ۲۰۲۲ است.

خرید شایعه فروش اخبار؟

در اواخر هفته گذشته لحظات کوتاهی از هیجان وجود داشت. شیبا در اواخر هفته احساسات صعودی معامله گران و سرمایه گذاران را منعکس کرد. با این حال، احساسات وزنی به همان سرعت کاهش یافت.

خرید شیبا

منبع سنتیمنت

احساسات برای شیبا در زمان نگارش این مقاله در محدوده منفی قرار داشت، بنابراین به سمت نزولی متمایل شد. افت مداوم میانگین  ۹۰ روزه کوین نزدیک به محدوده چهار هفته پایین نیز نتیجه نزولی را تقویت کرد.

تحلیل شیبا

داده از سنتیمنت

این کاهش تأیید کرد که سرمایه گذاران کوین هایی را که زودتر در سه ماه گذشته خریداری شده بودند، فروختند. فشار فروش حاصله مقدار قابل توجهی از اصطکاک را برای هر حجم صعودی ایجاد کرد، بنابراین روند صعودی را کاهش داد.

در مورد منبع فشار فروش فوق الذکر، آدرس های برتر شیبا اینو در چهار هفته گذشته خروجی داشته اند. عرضه توسط آدرس های خارج از صرافی برتر از ۵۹۹.۲۸ تریلیون SHIB در ابتدای اکتبر به ۵۹۸.۹۸ تریلیون تا ۹ اکتبر کاهش یافت.

فروش شیبا

عرضه خارج از صرافی

 

با وجود خروجی از بزرگترین آدرس های بیرون از صرافی ، شیبا به نوعی توانست بالاتر از پایین ترین سطح ماه سپتامبر خود باقی بماند. این احتمالاً به این دلیل بود که هنوز تقاضا در بازار وجود داشت. توزیع عرضه شیبا اینو نشان میدهد که دسته‌های نهنگ مختلف، تعادل خود را افزایش می‌دهند.

نهنگ های شیبا

حساب های دارای شیبا

 

متأسفانه برای دارندگان شیبا، مگا حساب‌های دارای تریلیون‌ها کوین به صورت دوره‌ای فروخته اند. در نتیجه عملکرد قیمت توکن کاهش یافت. شیبا اینو در زمان انتشار با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۸ دلار معامله شد.

اکنون که منبع فشار فروش غالب شیبا را مشخص کرده‌ایم. بهترین زمان برای مشاهده فعالیت های صعودی می تواند زمانی باشد که اکانت های بزرگ کوین های خود را به فروش نرسانند. از طرف دیگر، سرمایه گذاران می توانند به مواردی توجه کنند که در آن هیجان و تقاضای زیادی در بازار وجود دارد. چنین مواردی احتمالاً به نفع گاو ها خواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx