آیا ریپل در این هفته به ۱ دلار خواهد رسید؟

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

توکن ریپل (XRP) با بهبود چشم انداز تحلیل تکنیکال، دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. در عین حال، سرمایه‌گذاران امیدوارتر می‌شوند که نبرد حقوقی طولانی با تنظیم‌کننده مالی آمریکا به زودی پایان یابد و در نتیجه XRP به طور بالقوه سر به فلک بکشد.

از نقطه نظر تحلیل تکنیکال بلندمدت، علی‌رغم کاهش قیمت‌ها در دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، توکن XRP اکنون قوی‌تر از مدت‌های گذشته است. در نمودار هفتگی، یک روند صعودی واضح پس از معامله توکن در ۲۲ سپتامبر ایجاد شده است.

اقدام شگفت‌انگیز قیمت همچنین منجر به شکسته شدن سطوح قیمتی مهم شده است، با شکست توکن در سطح ۰.۵۰ دلار در ۲۳ سپتامبر. طبیعتاً، سطح روانی اصلی بعدی پس از آن ۱ دلار خواهد بود.

قیمت ریپل

نمودار قیمت ریپل

با این حال، افزایش به ۱ دلار – سطح کلیدی که بسیاری از دارندگان ریپل منتظر آن هستند – به این معنی است که قیمت باید تنها در یک هفته دو برابر شود. با توجه به اینکه بازار کلی ارزهای دیجیتال در قلمرو نزولی باقی می‌ماند، چنین افزایشی شگفت‌آور خواهد بود. با این حال، XRP دارای پیشرفت‌های جالبی است. اول و مهمتر از همه، نبرد طولانی قانونی ریپل با SEC می تواند به زودی با نتیجه ای مطلوب برای ریپل به پایان برسد.

به طور خاص، یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده اکنون تلاش های SEC برای خودداری از تسلیم اسناد در این پرونده را رد کرده است. این اسناد که توسط مدیر سابق بخش SEC، ویلیام هینمن، نوشته شده است مربوط به سخنرانی است که استدلال می کند بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند – یک استدلال کلیدی که ریپل همچنین در رابطه با وضعیت XRP از آن استفاده کرده است.

ثانیاً، امروز کمک غیرمنتظره ای از سوی چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو (ADA) رسید، که آخر هفته گذشته گفت که XRP را به عنوان یک کالا می بیند و نه یک اوراق بهادار. این تمایز در سال های اخیر در صنعت کریپتو بسیار مهم شده است، با توجه به اینکه طبقه بندی به عنوان یک اوراق بهادار مستلزم بررسی نظارتی بسیار بیشتری است. به طور دقیق، هاسکینسون ممکن است دلایل خاص خود را برای گفتن این موضوع داشته باشد، با توجه به اینکه توکن ADA خودش نیز در صورت طبقه بندی به عنوان یک اوراق بهادار ممکن است با مشکلات نظارتی روبرو شود. علاوه بر ریپل، هاسکینسون گفت که همین امر در مورد اکثر توکن‌های لایه ۱ مانند ETH، SOL و موارد دیگر صدق می‌کند.

اواخر ماه گذشته، XRP برای اولین بار از ماه می از سطح ۰.۵۰ دلار عبور کرد و این امید را تقویت کرد که این توکن به زودی به ۳ دلار برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx