شیبا شاهد پیشرفت‌هایی است که می‌تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد

شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 505 نفر

شیبا اینو (SHIB)، میم کوینی که در ماه‌های اخیر سرفصل‌های اخبار را به خود اختصاص داده است، با آخرین پیشرفت‌های خود همچنان خودنمایی می‌کند.

در یکی از آخرین پیشرفت‌ها، بیت پی (BitPay)، یک پردازشگر پیشرو پرداخت‌های رمزارزی، اعلام کرده است که مشتریان اکنون می‌توانند با رمزارزهایی که در پلتفرم پشتیبانی می‌شوند، از جمله شیبا، طلا بخرند. این حرکت بخشی از تلاش بیت پی برای گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال فراتر از حدس و گمان و ذخیره ارزش است. محبوب ترین فلزات گرانبها از جمله طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم را می‌توان از نمایندگی‌های مختلفی مانند APMEX، Bullion Exchanges و JM Bullion خریداری کرد.

در اخبار دیگر، شیباریوم، راه حل لایه ۲ برای اکوسیستم شیبا اینو، در مرحله آزمایش بتا پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. پاپی نت (Puppynet)، نسخه بتای شبکه، تنها چهار هفته پس از اینکه توسعه دهندگان آن را با Chain ID به روز شده راه اندازی کردند، از آستانه ثبت ۱۴ میلیون آدرس فراتر رفت. بر اساس داده‌های BlockScout، کاوشگر بلاکچین تعیین‌شده برای Puppynet، شبکه بتا شیباریوم اکنون دارای مجموعا ۱۴،۰۶۱،۵۸۹ کیف پول، با ۴،۶۱۸،۸۵۶ تراکنش و ۴۹۷،۰۶۸ بلاک پردازش شده است. این معیارها نشان می‌دهد که آزمایش‌های قابل‌توجهی بر روی شبکه بتا شیباریوم در حال انجام است که نویدبخش راه‌اندازی بالقوه آن است.

شیبا

در نهایت، SHIB به طور فزاینده‌ای در هند محبوب شده است، زیرا این دارایی بیشترین معامله را در CoinSwitch، یکی از برنامه های معاملاتی ارزهای دیجیتال مورد علاقه هندی‌ها، از ۱۵ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۳ داشته است.

خرید شیبا

این خبرها بر علاقه فوق‌العاده به شیبا در میان سرمایه‌گذاران در کشور هند تأکید می‌کند، جایی که این دارایی به گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری برای بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو تبدیل شده است. طبق گفته‌های کوین سوئیچ، پنج دارایی ارز دیجیتال برتر معامله شده در پلتفرم آن در این دوره عبارتند از SHIB، BTC، DOGE، LRC و ETH.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx