تحلیل شیبا اینو | بررسی وضعیت رمزارز شیبا SHIB

تحلیل شیبا اینو
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

میم کوین شیبا اینو به دنبال خبرهای خوبی که در سال جدید برای این رمزارز منتشر می‌شود مورد استقبال ارتش شیبا و بسیاری از آدرس‌های جدید قرار گرفته است. شیبا اینو در زمان نگارش این مقاله در حدود ۰.۰۰۰۰۱۲۲۷ دلار معامله می‌شود و توانسته است در هفت روز گذشته رشدی حدود ۱۴ درصد را تجربه کند. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۸ درصد رشد داشته و با ۶.۷ میلیارد دلار ارزش بازار در رتبه ۱۳ مارکت کپ قرار دارد.

تحلیل شیبا اینو در نمودار روزانه

تحلیل شیبا اینو

تحلیل شیبا اینو در نمودار روزانه

شیبا در چند روز اخیر یک رشد مثبت و پیوسته را تجربه کرده که این رشد باعث شده است این رمزارز به خط روند نزولی بلند مدت (خظ قرمز) خود که از ۲۲ آگوست سال گذشته درحال شکل گیری بوده نزدیک شود. همچنین این رشد قیمتی باعث شد که شیبا به روی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه برسد که خود یک سیگنال مثبت برای این چارت قیمتی محسوب می‌شود.

در صورتی که قیمت شیبا بتواند این مقامت نزولی را شکست دهد می‌تواند تا سطوح بالاتر و تا محدوده ۰.۰۰۰۰۱۵۲۴ دلار پیشروی کند. اما در صورت ریزش ممکن است سناریو کمی حساس‌تر بنظر برسد. برای بررسی چنین وضعیتی اجازه بدید تا به چارت ساعتی شیبا نگاهی بیندازیم.

تحلیل شیبا اینو در نمودار ساعتی

تحلیل شیبا اینو

تحلیل شیبا اینو در نمودار یک ساعته

شیبا از تاریخ ۱۰ ژانویه در یک کانال صعودی حرکت کرده است. درحال حاضر خط میانی کانال و خط روند نزولی بلند مدت در یک نقطه و در قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۶۶ دلار به یکدیگر رسیده‌اند. این همپوشانی دو مقاومت کمی کار گاوهای شیبا را سخت‌تر می‌کند. اما در صورت پیروزی گاوها بر خرس‌های شیبا در این نقطه، قیمت می‌تواند به سمت خط روند بالایی کانال و سپس به سمت تارگت ۰.۰۰۰۰۱۵۲۴ دلار گام بردارد.

از سوی دیگر و در صورت ناتوانی در شکست این مقاومت‌ها، سطح کف کانال می‌تواند یک حمایت خوب در نظر گرفته شود. درمورد رفتار قیمت در کانال صعودی دو سناریو با فلش‌های سبز و نارنجی مشخص شده است.

احتمال دیگر، ریزش بیشتر قیمت‌ها است. در صورتی که شیبا تصمیم به اصلاح قیمت بگیرد، درصورت خروج از پایین کانال، سطح ۰.۰۰۰۰۱۱۰۰ دلاری (باکس سبز) می‌تواند یک حمایت عالی درنظر گرفته شود. این محدوده در ۱۴ و ۱۶ ژانویه دوبار باعث برگشت قیمت شد و از طرفی هم اکنون با میانگین متحرک ۲۰۰روزه نیز هم پوشانی دارد که این حمایت را قوی‌تر از قبل نیز می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx