تحلیل سولانا | بررسی وضعیت رمزارز SOL

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سال 2023 برای بازار کریپتو، تا به اینجا سال خوبی بوده است. مخصوصا برای آلتکوین‌ها و بخصوص رمزارز سولانا (SOL) که در حال حاضر با ارزش بازاری حدود 13.6 میلیارد دلار در رتبه دهم مارکت کپ قرار گرفته است. در این مقاله با بررسی و تحلیل سولانا با ما همراه شوید. تحلیل سولانا (SOL) سولانا […]

سال 2023 برای بازار کریپتو، تا به اینجا سال خوبی بوده است. مخصوصا برای آلتکوین‌ها و بخصوص رمزارز سولانا (SOL) که در حال حاضر با ارزش بازاری حدود 13.6 میلیارد دلار در رتبه دهم مارکت کپ قرار گرفته است. در این مقاله با بررسی و تحلیل سولانا با ما همراه شوید.

تحلیل سولانا (SOL)

سولانا سال جدید را با قیمت 9.8 دلار آغاز کرد و در زمان نگارش مقاله در حدود 25 دلار معامله می‌شود. SOL از ابتدای سال یک روند صعودی را تشکیل داد و از حدود 12 دلار با این روند به بالا آمد.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا در نمودار 4 ساعته SOL/USDT

درحال حاضر، سطح مهم پیش‌رو قیمت سولانا، محدوده 25.5 دلار (باکس قرمز) است. با اضافه کردن فیب اصلاحی به نمودار (از 38 دلار تا 8.4 دلار) در میابیم که این محدوده با سطح 0.61 فیب هم‌پوشانی دارد که این محدوده را به یک مقاومت قوی تبدیل می‌کند. در صورت شکست این مقاومت، قیمت می‌تواند تا حدود 32 دلار (و سطح 0.78 فیب) بالا برود. در سمت پایین نیز، باکس سبز در محدوده 20 دلار، می‌تواند در صورت شکست خط روند صعودی، نقش یک حمایت اصلی را ایفا کند. این محدوده نیز با سطح 0.38 فیب اصلاحی هم‌خوانی دارد.

از سوی دیگر، در نمودار سولانا و اندیکاتور RSI یک واگرایی معمولی منفی دیده شد. این نوع از واگرایی یک سیگنال برگشتی محسوب می‌شود. درحال حاضر باید منتظر بود و دید که قیمت چه تصمیمی در رویارویی با این محدوده‌ها می‌گیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx