شیبا آماده رشد انفجاری

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

رشد انفجاری شیبا

شیبا اینو در ۱۴ آگوست الگوی غالب “فنجان و دسته” خود را تکمیل کرد و باعث شد سرمایه گذاران انتظار سود های بیشتر از این ارز دیجیتال در روزهای آینده داشته باشند.

شیبا می تواند ۵۰ درصد افزایش یابد

یک الگو فنجان و دسته زمانی ظاهر می شود که قیمت در مرحله اول در یک مسیر U شکل بالا می رود و در مرحله دوم یک حرکت سریع به طرفین یا پایین می آید. قابل توجه است که قیمت زیر یک منطقه مقاومتی مشترک افزایش می یاید.

به طور معمول، الگوهای فنجان و دسته پس از شکستن سطح مقاومت مشترک بالای سطح U شکل  شروع می شوند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، این رمزارز در ۱۴ آگوست پس از ۲۷ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار، همین کار را انجام داده است.

طبق قاعده تحلیل تکنیکال، هدف شکست فنجان و دسته با اندازه گیری فاصله بین پایین ترین نقطه الگو و خط مقاومت و افزودن آن به نقطه شکست تعیین می شود. در نتیجه، شیبا  می تواند به سمت $۰.۰۰۰۰۲۲۵۳ حرکت کند. به عبارت دیگر، افزایش قیمت ۵۰ درصدی تا سپتامبر.

یک رالی غیرمنتظره؟

اساسا، افزایش قیمت ۲۷ درصدی در ۱۴ آگوست، هیچ دلیل خاصی نداشت، به جز معیاری که نشان می داد نرخ توکن سوزی شیبا در یک روز ۸۲۵ درصد افزایش یافته است. اما مقدار شیبای سوزانده شده تنها ۴۵۰۰ دلار ارزش دارد.

با این حال، در کل، شبکه شیباتا به حال بیش از ۶.۳۶ میلیارد دلار توکن شیبا را سوزانده است.

علاوه بر این، رالی شیبا تقریبا ده روز پس از اعلام بایننس مبنی بر افزودن این ارزدیجیتال به بایننس کارت های صادر شده در اروپا شروع شد. با انجام این کار، صرافی بایننس باعث می شود که دسترسی شیبا برای افراد اتحادیه اروپا بسیار راحت تر شود و بتوانند از آن برای خریدهای روزمره خود استفاده کنند.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم @binance ارزدیجیتال شیبا را به لیست توکن های پشتیبانی شده برای بایننس کارت صادر شده در اروپا اضافه کرده است.

اکنون می توانید با شیبا با بیش از ۶۰ میلیون کسب وکار در سراسر جهان خرید کنید. علاوه بر این، کامزد تراکنش ها صفر خواهد بود

اکانت رسمی شیبا – ۵  اوت ۲۰۲۲

به گفته تام بولکوفسکی، تحلیلگر باسابقه، با توجه به اینکه درصد موفقیت الگوهای فنجان و دسته تنها ۶۱ درصد است; عوامل بنیادی ضعیف می‌توانند از ادامه این حرکت صعودی جلوگیری کند.

بنابراین، یک الگوی فنجان و دسته نقض شده می تواند باعث کاهش قیمت تا ۰.۰۰۰۰۱۳۰۶ دلار شود. این قیمت معادل ۲۰ درصد ریزش از قیمت فعلی شیبا است.

الگوی فنجان و دسته شیبا ممکن است به دلیل قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه توکن; در منطقه اشباع خرید، نقض شود. در حال حاضر شاخص RSI از ۷۰ عبور کرده است که احتمال یک اصلاح موقتی را بالا می برد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx