تشکیل الگوی معروف فنجان و دسته در شیبا

شیبا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

قیمت شیبا اینو در هفته گذشته افزایش قابل توجهی را ثبت کرده بود. با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته، در نمودار خود به سمت پایین حرکت کرد.این میم کوین طبق الگوی فنجان و دسته خود که در چند ماه گذشته در حال شکل گیری بود، شکست را انجام داد.

با وجود کاهش قیمت شیبا اینو، چشم انداز فنی سکه همچنان در زمان نگارش این مقاله مثبت باقی مانده است. اگر شیبا اینو بتواند بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار باقی بماند، میم کوین می تواند نزدیک به علامت قیمت ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار معامله شود.

این بدان معناست که قیمت Shiba Inu می تواند در روزهای آینده تقریباً ۵۰ درصد افزایش یابد. قدرت خرید برای Meme-coin همچنان قوی بود. باید قدرت خرید قابل توجهی در بازار باقی بماند تا شیبا بتواند روند صعودی خود را حفظ کند.

این رالی پس از آن اتفاق افتاد که بایننس اعلام کرد که پشتیبانی SHIB را روی کارت‌های پرداخت صادر شده در اروپا اضافه می‌کند. این به نوبه خود پتانسیل Shiba Inu را برای کمک به یافتن کاربران جدید در فضای رمزنگاری افزایش داده است.

SHIB در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار معامله می شد. این پس از شکسته شدن قیمت شیبا اینو به بالای الگوی جام و دسته است.

الگوی فنجان و دسته شیبا اینو به معنای حرکت صعودی برای سکه است. فشار خریداران می تواند به افزایش قیمت شیبا کمک کند.

مقاومت فوری برای این کوین در ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار بود. سقوط از سطح قیمت فعلی، سکه را به ۰.۰۰۰۰۹ دلار کاهش می دهد.

مقدار SHIB معامله شده در آخرین جلسه معاملاتی اندکی کاهش یافت که به معنای افزایش اندکی فشار فروش بود. علیرغم کاهش قیمت، قدرت خرید به میزان قابل توجهی بالا باقی ماند.

 

تحلیل تکنیکال شیبا

 

شیبا اینو در نمودار یک روزه در منطقه اشباع خرید دیده شد

میم کوین قبلا شرایط خرید بیش از حد را در نمودار یک روزه خود ثبت کرده بود. با وجود کاهش اندک قیمت شیبا اینو، خریداران همچنان بر بازار تسلط داشتند.

شاخص قدرت نسبی پس از عقب نشینی از علامت ۸۰، بالای ۶۰ بود. SHIB در زمان نگارش مقاله حتی پس از اصلاح کوچک هنوز در منطقه بیش از حد ارزش گذاری شده بود.

قیمت SHIB بالاتر از خط ۲۰-SMA بود که نشان‌دهنده حرکت خریداران در بازار بود.

اندیکاتورهایSHIB به افزایش قدرت خرید اشاره کرده بود. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت و تغییر قیمت را به تصویر می کشد. MACD هیستوگرام های سبز رنگی را نشان داد که به این معنی بود که سیگنال خرید در نمودار وجود دارد.

شاخص حرکت جهت دار نشان دهنده جهتی است که قیمت دارایی در آن حرکت می کند و همچنین اینکه آیا معکوس هایی وجود دارد یا خیر. DMI مثبت بود زیرا خط +DI بالای خط -DI بود. شاخص جهت دار متوسط ​​(قرمز) افزایشی را نشان می دهد که به این معنی است که حرکت قیمت فعلی تقویت شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx