چرا ممکن است بازار رمزارز ها به زودی بهبود یابد؟

رمزارز
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 349 نفر

آنتونی اسکاراموچی از ادغام، بهبود شاخص‌های کلان مانند کاهش تورم، شراکت‌های تجاری کلیدی و افزایش قیمت رمزارز ها به عنوان دلایل خوش‌بینی خود به حرکت رو به جلو یاد کرد. بنیانگذار و مدیر Skybridge Capital; آنتونی اسکاراموچی، چشم‌اندازی خوش‌بینانه برای آینده بازارهای کریپتو دارد و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند «محیط فعلی را ببینند و صبور بمانند و دید درازمدت داشته باشند».

در مصاحبه ای با CNBC; این مدیر صندوق تامینی در مورد اعتقاد خود صحبت کرد که چندین پیشرفت اخیر در فضای کریپتو می تواند جرقه “فعالیت تجاری بسیار بیشتری” داشته باشد. به طور خاص، او بهبود شبکه لایتنینگ; پروتکل پرداخت لایه دو بر روی بیت کوین (BTC); مشارکت بلک راک با کوین‌بیس و ایجاد صندوق امانی خصوصی BTC را به عنوان نشانه‌های مثبتی برای آینده برجسته کرد.
وی گفت:

فقط می‌خواهم به مردم یادآوری کنم که تنها ۲۱ میلیون بیت‌کوین در بازار وجود دارد و با عرضه بسیار کم، شوک تقاضا خواهیم داشت.

ادغام اتریوم در افق

اسکاراموچی به ادغام آتی اتریوم (ETH) که برای ۱۵ سپتامبر برنامه ریزی شده است; اشاره کرد و از آن به عنوان رویدادی که می تواند بر قیمت بازار دومین ارز دیجیتال بزرگ تأثیر بگذارد یاد کرد. به عقیده او; معامله‌گران این رمزارز را بر اساس نکات مثبت احتمالی که ادغام می‌تواند به همراه داشته باشد; خریداری می‌کنند. او همچنین خاطرنشان می‌کند که این معامله گران می‌توانند به همان سرعت به سمت فروش بازگردند. او گفت:

بسیاری از معامله‌گران احتمالاً با شایعه ادغام می‌خرند و با خبر اجرای آن می‌فروشند.

او افزود:

به مردم هشدار می‌دهم که این کار را نکنند؛ اینها سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت عالی ای هستند.

بهبودی آهسته اما ثابت

علیرغم ادامه بازار نزولی کریپتو، بسیاری از رمزارز های برتر سودهای اندکی داشته اند. بیت کوین در ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله به ۲۴۹۵۹ دلار رسیده است. در حالی که قیمت اتریوم با ۶۲ درصد افزایش به ۲۰۰۰ دلار رسیده است. اسکاراموچی خاطرنشان کرد که; او شاهد افزایش علاقه سرمایه گذاران بوده است و با ارقام تورمی بهتر از حد انتظار در جولای; او معتقد است که اقتصاد جهانی می تواند ظرف ۶ تا ۱۲ ماه به وضعیت قوی خود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ بازگردد.

به طور کلی، اسکاراموچی چشم‌انداز مثبتی برای بازار رمزارز ها دارد و به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد که مراقب واکنش‌های تند به اخبار بد و معامله مبتنی بر احساسات باشند. شرکت او معتقد است که بیت کوین می تواند طی شش سال آینده شاهد رشد بی سابقه ای باشد. او گفت:

اگر حق با ما باشد و بیت کوین به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد، مهم نیست که آن را به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار یا ۶۰۰۰۰ دلار خریداری کرده باشید. آینده در پیش است؛ و این زودتر از آنچه فکر می کردم اتفاق می افتد.

وی افزود: «فکر می‌کنم این پیامی است که من می‌خواهم به سرمایه‌گذاران ارسال کنم؛ فقط استراحت کنید؛ ما شاهد یک سناریوی بسیار خوش‌بینانه برای BTC، ETH، ALGO و SOL طی ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده هستیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx