قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۵

قیمت شیبا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 8168 نفر

آینده ارزدیجیتال شیبا چگونه خواهد بود؟

یکی از پرکاربردترین میم کوین‌ها در بازار، توکن شیبا اینو (SHIB) است. “قاتل دوج کوین” نشان داده است که چیزی بیش از یک شوخی است. نشانه‌هایی وجود دارد که حجم تجارت آن به دنبال برخی عدم قطعیت‌ها در سال گذشته یک بار دیگر افزایش می‌یابد.

میم کوین شیبا اینو دست در دست مکانیزم توکن سوزی خود به رشد ارزش ادامه داده است. در حالت ایده آل، با کاهش عرضه و افزایش تقاضا، قیمت آن باید افزایش یابد. در واقع بسیاری از سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این میم کوین میلیونر شده‌اند.

شیبا اینو امکانات امیدوارکننده زیادی دارد که بازار این رمزارز را به پیش خواهد برد. چیزی که به نفع آن است، قیمت بسیار پایین آن است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم به خرید آن ادامه می‌دهند. شیباریوم، پروتکل لایه ۲ پلتفرم، راه اندازی شده است. این نوع آوری به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌ها را با هزینه های جزئی منتقل کنند و تراکنش های خرد را از طریق dAppهای مبتنی بر شیبا تسهیل می‌کند.

علاوه بر شیباریوم، توسعه دهندگان شیبا از پیشرفت‌هایی درمورد شیباورس، پروژه متاورس شیبا، خبر دادند. با توجه به پیشرفت‌ها و اطلاعاتی که از این پروژه در دسترس است احتمال می‌رود که راه اندازی آن در سال جاری تکمیل شود.

خرید شیبا

قیمت شیبا

قیمت شیبا در سال ۲۰۲۵، قبل از خواندن بیشتر این مقاله، باید درک کنیم که پیش‌بینی‌های بازار تحلیلگران مختلف به طور گسترده‌ای متفاوت است. در بسیاری از موارد، این پیش‌بینی‌ها اشتباه خواهند بود، زیرا تحلیلگران همیشه نمی‌توانند رویدادهایی مانند بحران‌های سیاسی یا محیطی را پیش‌بینی کنند. عاقلانه است که یک سرمایه گذار قبل از سرمایه گذاری در یک ارزدیجیتال، به ویژه در رمزارزی مشابه شیبا که نوسانات زیادی دارد، تحقیقات خود را انجام دهد.

یک پست وبلاگی Changelly می‌گوید که پس از مطالعه قیمت‌های SHIB و نوسانات بازار، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این میم کوین می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۴۴۰۷۵۶ دلار و به ۰.۰۰۰۰۳۶۶۰۶۳ دلار در سال ۲۰۲۵ برسد که نمایان‌گر رشدی در حدود ۳۳۰ درصد است. همچنین انتظار می‌رود میانگین قیمت آن در ۰.۰۰۰۲۳۷۶۳۶ دلار باقی بماند.

در مقاله‌ای دیگر که توسط کارشناسان Telegaon منتشر شد آماده است که قیمت شیبا اینو می تواند به یک ATH جدید در سال ۲۰۲۵ برسد. آنها پیش‌بینی می‌کنند که میانگین قیمت SHIB در سال ۲۰۲۵ حدود ۰.۰۰۰۱۱۵۲ دلار باشد.

همچنین طبق تحلیل DigitalCoinPrice، حداقل و حداکثر قیمت SHIB در سال ۲۰۲۵، ۰.۰۰۰۰۳۱۲ دلار و ۰.۰۰۰۰۳۸۱ دلار خواهد بود و میانگین قیمت آن ۰.۰۰۰۰۳۵۶ دلار باقی خواهد ماند.

پیش بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۳۰

وبلاگ چینجلی نوشت که SHIB می تواند تا ۰.۰۰۰۲۹۰۸۴۰۹ دلار و به ۰.۰۰۰۲۴۶۳۴۵۴ دلار در سال ۲۰۳۰ برسد و انتظار می رود میانگین قیمت آن در ۰.۰۰۰۲۵۳۲۵۴۷ دلار باقی بماند. تلگان همچنین نوشت که قیمت SHIB می تواند تا ۰.۰۰۱۱۲ دلار و به ۰.۰۰۰۹۳۵۴ دلار در سال ۲۰۳۰ برسد و میانگین قیمت آن در سال مذکور ۰.۰۰۰۹۹۱۵ دلار خواهد بود. این پست اضافه می کند که اگر کاربران به اندازه کافی توکن بسوزانند، پذیرش یک ارز دیجیتال افزایش می یابد. اما باید درک کنیم که برای این منظور باید موارد استفاده متفاوتی وجود داشته باشد. جهت خرید شیبا به قسمت صرافی ارزینجا مراجعه نمائید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
2 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx