شیبا اینو پورتال شیباریوم را راه اندازی کرد

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

شیبا اینو یک پورتال جدید را برای راه حل لایه۲ مورد انتظار خود، یعنی شیباریوم، راه اندازی کرده است. این تیم توسعه دهندگان و سایر ذینفعان را تشویق می کند که با پروژه و یکدیگر در تماس و تعامل باشند.

شیبا اینو با برنامه ریزی برای گسترش اکوسیستم خود در حال پیشرفت است. این تیم در ۲۶ فوریه یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن جزئیات فرآیند عملکرد شیباریوم را توضیح داد. همچنین پورتال شیباریوم را راه‌اندازی کرد که به سهامداران اجازه می‌دهد تا اعتباربخش شوند و به طرق مختلف با پروژه همکاری کنند. این پورتال به‌عنوان مرکزی عمل می‌کند که در آن توسعه‌دهندگان، کسب‌وکارها، سازندگان و دیگران می‌توانند به روش‌های مختلف به شیبا اینو کمک کنند. توسعه دهنده اصلی پروژه، شیتوشی کوزاما، به سهامداران توصیه کرد که پر کردن فرم دریافت اجباری نیست اما به ایجاد اکوسیستم کمک می کند.

با راه اندازی این پورتال، انتظار می رود تیم شیبا اینو اکوسیستم خود را رشد دهد و جامعه را به توسعه تشویق کند. گام بعدی انتشار اسناد، به‌روزرسانی ویکی و همچنین انتشار نسخه بتا در اسرع وقت است. کوزاما در مورد برنامه رشد گفت:

«ما فکر می کنیم این راه واقعی برای ساختن جامعه است. در حالت ایده‌آل، این سیستم ورودی به ما این امکان را می‌دهد تا بهترین پروژه‌ها را پیدا کرده و آنها را با دیگرانی که می‌توانند کمک کنند پیوند دهیم… این به ما امکان می‌دهد تا دسترسی شیباریوم را با شرکت‌های حرفه‌ای افزایش دهیم و به ما امکان می‌دهد روابط خود را با کسب‌وکارهایی که ما در اختیار داریم بازنشانی کنیم. همچنین در نهایت، به ما کمک می‌کند تا اعتبارسنجی‌های مناسب را پیدا کنیم.»

راه حل لایه ۲ نشانه ای از جاه طلبی‌های پروژه رو به رشد Shiba Inu در بازار است. این میم کوین، از زمان تولد خود به شدت برنامه های خود را گسترش داده است و در تلاش است تا کاربرد بیشتری را به جامعه و بازار خود جذب کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx