پالیگان یک همکاری دیگر را آغاز کرده است

پالیگان یک همکاری دیگر را آغاز کرده است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

لاته گروپ (Lotte Group)، پنجمین شرکت بزرگ کره جنوبی که در زمینه تولید، هتل‌ داری و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند، قصد دارد تجارت توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را از طریق مشارکت با بلاکچین پالیگان در بازار جهانی گسترش دهد.

این همکاری با تغییر برند NFTهای BellyGom یا مجموعه دیجیتالی عکس پروفایل Lotte Homeshopping (PFP) با محوریت شخصیت خرس صورتی به همین نام آغاز خواهد شد. توکن‌های غییرقابل تعویض BellyGom که برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۲ در شبکه کلایتن (Klaytn) ساخته شد، به دارندگان مزایای مربوط به محصولات و خدمات لاته، مانند کوپن‌های هتل یا کوپن‌های تخفیف برای خرید را ارائه می‌کند. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «مجموعه جدید “BellyGom NFT Season 2” نامیده می‌شود». سخنگوی مجموعه گفت که این شرکت هنوز روی پروژه کار می کند و تاریخی را برای انتشار مجموعه درنظر ندارد ندارد.

یکی از سخنگویان پالیگان از طریق پیام مستقیم به سایت خبری فورکاست گفت: «پالیگان و لاته [اکنون] شرکای فنی یکدیگر هستند». “عملیات اصلی این پروژه NFT توسط بنیاد پالیگان اجرا نخواهد شد، اما NFT‌های موجود به پالیگان منتقل خواهند شد.”

طبق داده‌های سایت کریپتو اسلم، پالیگا‌ن سومین بلاکچین بزرگ در فروش NFTها در ۳۰ روز گذشته است که با یک افزایش ۲۶۰.۳۳ درصدی به ۳۶.۵ میلیون دلار در این دوره رسیده است. پلتفرم پالیگان با اتریوم سازگار است و سایر پروژه‌ها را قادر می سازد تا با این شبکه ارتباط داشته باشند. پالیگان با برندهای جهانی مانند استارباکس، آدیداس و پرادا نیز همکاری کرده است. بر اساس داده‌های ماه آوریل ۲۰۲۲ از کمیسیون تجارت منصفانه کره جنوبی، گروه Lotte بیش از ۱۲۱ تریلیون وون کره (۹۲.۳ میلیارد دلار) دارایی دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx