افت جایگاه شیبا به رتبه ۱۳ ام بازار

سقوط شیبا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

شیبا اینو یکی از بدترین‌ها در اصلاح بازار کریپتو بوده است. مانند هر میم کوین دیگری، هنگامی که جو بازار شروع به فروکش کرد، قیمت به دنبال ان افت پیدا کرد.

شیبا که زمانی در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار پس از یک رشد فوق العاده در سال ۲۰۲۱ قرار داشت، از آن زمان جایگاه خود را از دست داده است. این تیم دوباره به جایگاه دوازدهم بازگشت، اما پس از ناکامی در حفظ سطح فنی مهم، بار دیگر جایگاه خود را از دست داد.

سقوط به جایگاه سیزدهم

قیمت شیبا اینو تا ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار در هفته گذشته شاهد بود که ارزش بازار آن چند میلیارد دلار به آن اضافه کرد. با این کار، میم کوین از جایگاه شانزدهم به جایگاه دوازدهم در فهرست ارزهای دیجیتال برتر جهش کرد. این حرکت آن را جلوتر از سایر ارزهای دیجیتال برتر مانند متیک، ترون و اواکس قرار داد.

با این حال، بازار روز پنجشنبه با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۲۲۰۰۰ دلار برای اولین بار در حدود یک هفته گذشته مواجه شد. در همین بازه ۲۴ ساعته، قیمت شیبا دو رقمی کاهش یافته بود که در زمان نگارش این مقاله در مجموع ۱۲.۷۶ درصد کاهش داشت.

کاهش مداوم قیمت میم کوین را به ۰.۰۰۰۰۱۲۹ دلار رساند، جایی که در حال حاضر در آن قرار دارد، و ارزش بازار آن را به ۷.۱۱ میلیارد دلار کاهش داد. جایگاه خود را در رتبه دوازدهم از دست داده بود زیرا DAI استیبل کوین با افزایش علاقه سرمایه گذاران روبرو شد و ارزش بازار خود را به ۷.۱۲ میلیارد دلار رساند. پولکادات  از آن زمان تاکنون جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است، در حالی که رقیب سرسخت دوج کوین با ارزش بازار ۹.۱۹ میلیارد دلار در جایگاه دهم قرار دارد.

شیبا نرخ توکن سوزی را افزایش می دهد

یکی از مواردی که به افزایش قیمت شیبا اینو در طول ماه ها کمک کرده است، سوختگی است که اجرا شد. شیبا عرضه زیادی دارد و برای اینکه سرمایه گذاران به قیمتی که می خواهند برسند، عرضه باید کاهش یابد. با توجه به این موضوع، اعضای جامعه در تلاش برای کاهش عرضه، اقدام به سوزاندن توکن های شیبا کرده اند.

در ماه گذشته، ظاهراً سرمایه‌گذاران در تلاش برای حفظ ارزش توکن، نرخ سوخت خود را افزایش داده‌اند. به گفته Shibburn، وب سایتی که میزان سوزاندن توکن های شیبا را ردیابی می کند. این وب سایت نشان می دهد که بیش از ۴۱۰ تریلیون شیبا در کل سوخته است. این میزان سوزانده شده توسط بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین در سال ۲۰۲۱ را در نظر می گیرد.

تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون شیبا نیز سوخته است. این نرخ ۲۴۲% رایت را برای میم کوین نشان می دهد. با این وجود، این هنوز هم برای یک توکن با عرضه در گردش بیش از ۵۵۸ تریلیون یک سوخت کند است. برای اینکه شیبا ۰ دیگر از قیمت خود را لغو کند، باید میلیون ها دلار شیبا سوزانده شود تا حجم قابل توجهی از گردش خارج شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx