مدیر بانک یونایتد: انتشار استیبل کوین ها باید به بانک ها سپرده شود

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

مدیر بانک یونایتد: انتشار استیبل کوین ها باید به بانک ها سپرده شود

اسکات بک، مدیر اجرایی بانک یونایتد تگزاس، از اعضای کارگروه بلاکچین این ایالت خواست تا سیاستی را برای واگذاری استیبل کوین ها به بانک ها به جای شرکت های رمزنگاری توصیه کنند.

بک در سخنرانی روز جمعه در جلسه کارگروه تگزاس در مورد مسائل مرتبط با بیت کوین و بلاکچین در آستین، پیشنهاد کرد که انتشار استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا به بانک‌های دارای مجوز به جای صادرکنندگانی مانند شرکت Circle محدود شود. مدیر عامل بانک یونایتد تگزاس به گزارش ماه نوامبر گروه کاری رئیس جمهور در مورد بازارهای مالی اشاره کرد که در آن این گروه گفت که صادرکنندگان استیبل کوین ها باید مطابق با استانداردهای مؤسسات سپرده گذاری بیمه شده از جمله بانک های ایالتی و فدرال باشند.

بک گفت: «اگر چنین استیبل کوین‌هایی به عنوان «پول» تعریف شود، بانک‌ها بازیگر مناسب اقتصادی برای انتشار و مدیریت استیبل کوین‌ها هستند. بانک‌ها دارای تخصص و چارچوب قانونی برای رسیدگی به پول هستند. بانک ها برخلاف بازیگران استیبل کوین امروزی، بانک‌ها در سطح ایالتی و فدرال به شدت تحت نظارت هستند.

او اضافه کرد:

وارد کردن فعالیت‌های استیبل کوین به بخش بانکی و منع غیربانکی‌ها از انتشار استیبل کوین، حمایت از مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد. همچنین منابع و سرمایه بیشتری را برای این حوزه نوظهور اقتصادی جذب می‌کند.

بک در پاسخ به سوال رابرت ویلاسنور، عضو کارگروه و مشاور کل مانی گرام، ادعا کرد که صادرکنندگان استیبل کوین ها مانند سیرکل برخلاف بانک‌ها دارایی‌های خود را در «موسسات دیگر» نگهداری می‌کنند و «به طور مؤثر سپرده‌ها را از صنعت بانکداری خارج می کنند». او افزود که برخی از استیبل کوین‌ها به‌خصوص در برابر اجرا آسیب‌پذیر هستند. و در صورت رسیدن بازار به اندازه معین، به طور بالقوه اقتصاد را تهدید می‌کنند. همچنین واگذاری صدور و مدیریت استیبل کوین ها به بانک‌ها قوانین احراز هویت مشتریان را تضمین می کند.

نظر شورای بلاکچین تگزاس

لی براچر، رئیس شورای بلاکچین تگزاس و با حضور در جلسه، پیشنهاد بک را به عنوان “ضد رقابت” به چالش کشید. مدیر عامل بانک پاسخ داد که یکی از تفاوت‌های کلیدی بین بانک‌های دارای مجوز و شرکت‌های خصوصی صادرکننده استیبل کوین این است که برای اولی، پول نقد پشت توکن‌ها «در فدرال رزرو» باقی می‌ماند و همچنین تضمین می‌کند که وجوه FDIC بیمه می‌شوند.

ظاهراً استیبل‌کوین USDC، ۱۰۰٪ توسط پول نقد یا معادل‌های نقدی، از جمله سپرده‌های بانکی، اسناد خزانه‌داری یا اوراق تجاری پشتیبانی می‌شود. ناشر استیبل کوین در ماه مارس اعلام کرد که مؤسسه مالی BNY Mellon مسئول حفظ ذخایر USDC آن خواهد بود. در حال حاضر بیش از ۵۲ میلیارد USDC در گردش است.

گروه کاری تگزاس در زمینه مسائل بلاکچین رسماً در سپتامبر ۲۰۲۱ و پس از تصویب لایحه مجلس نمایندگان ۱۵۷۶ تشکیل شد. طبق وب سایت این گروه، ماموریت آن شامل ایجاد چارچوبی برای گسترش صنعت بلاکچین در تگزاس و توصیه سیاست ها و سرمایه گذاری های مرتبط ب فناوری بلاکچین در تگزاس است.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx