نقشه راه شیبا اینو برای توکن سوزی در سال ۲۰۲۲ اعلام شد

نقشه راه شیبا اینو برای توکن سوزی در سال 2022 اعلام شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1048 نفر

نقشه راه شیبا اینو برای توکن سوزی در سال ۲۰۲۲ اعلام شد

برنامه توکن سوزی شیبا اینو برای سال ۲۰۲۲ به هوادارن SHIB اعلام شد. Bigger Entertaiment، یک برند ضبط کریپتویی که کاملا به موفقیت شیبا اینو متعهد است و حدودا ۱ میلیارد SHIB در اختیار دارد اعلام کرد که توکن سوزی SHIB در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

این شرکت سرگرمی برنامه خود برای توکن سوزی سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد که قرار است به صورت ماهانه اتفاق بیفتد.

برنامه‌های توکن سوزی شیبا

در حال حاضر، همانطور که در نقشه راه آمده است، از ماه ژانویه تا آپریل برای این توکن سوزی‌ها برنامه ریزی شده اند. ابتدا، قرار است که کامیونیتی شیبا اینو توسط یک کمپین به نام Shib Lovers که از تاریخ ۱۴ ژانویه تا ۱۴ فوریه برگزار خواهد شد سورپرایز شوند. با توجه به این داده‌ها، ۸۰% از درآمدهای خریداران که عضو Shib Lovers هستند سوزانده خواهد شد.

در یک توکن سوزی دیگر برای متعصبان فوتبالی، رویداد Shib SuperBurn برنامه ریزی شده که از تاریخ ۷ تا ۱۳ فوریه برگزار می‌شود. علاوه بر علاقه مندان به فوتبال، طرفدارن بسکتبال نیز از سهم یکسانی برای این توکن سوزی با کمپین NFT Madness برخوردار خواهند بود که در تاریخ ۱۳ مارس تا ۴ آپریل برگزار می‌شود.

Bigger Entertaiment یک برند ضبط رمزارزی است که کالا، NFTها و بلیطها را در این رویدادها می‌فروشد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به موزیک‌های روی وب سایت خودش گوش کنند. در حال حاضر، خروجی این رویدادها منجر به توکن سوزی تعداد ۸۸۰،۹۸۳،۱۰۰ توکن SHIB‌ می‌شوند.

توکن سوزی شیبا اینو منجر به از رده خارج شدن همیشگی توکن‌ها از توکن‌های موجود این رمز ارز می‌شود. این اتفاق از طریق فرستادن توکن‌ها به یک کیف پول خاص با کلیدهای خصوصی غیرقابل دستیابی روی می‌دهد. کاهش تعداد توکن موجود شیبا می‌تواند منجر به افزایش قیمت این توکن شود.

طبق گفته ShibBurn، در زمان انتشار، ۴۱۰,۳۰۰,۵۰۰,۴۴۹,۹۲۴ SHIB از ۱ کوادریلیون عرضه اولیه سوخته است. SHIB نیز با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۴ دلار معامله شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx