پیش بینی های شرکت آرکین ریسرچ از صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۲

پیش بینی های شرکت آرکین ریسرچ از صنعت کریپتو در سال 2022
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1051 نفر

پیش بینی های شرکت آرکین ریسرچ از صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۲

شرکت تحقیقاتی آرکین ریسرچ (Arcane Research) پیش بینی های بسیاری در مورد کریپتو در سال ۲۰۲۲ کرده است. این پیش بینی ها شامل قیمت، قانون گذاری، هش ریت بیت کوین و حتی سرنوشت ریپل و کاردانو می شود.

عملکرد بهتر بیت کوین از S&P

آرکین ریسرچ در گزارش خود عنوان کرده که بیت کوین در مقایسه با شاخص S&P عملکرد بهتری داشته است. این ارز دیجیتال ۷۳٪ رشد کرده، در حالی که در سال جاری شاخص S&P در حدود ۲۸٪‌ افت کرده است. این شرکت تحقیقاتی اعتقاد دارد که این روند در سال بعدی میلادی نیز ادامه خواهد داشت.

خروج ریپل و کاردانو از جمع ۱۰ رمزارز برتر

آرکین ریسرچ به سود فوق العاده بایننس کوین در سال جاری اشاره کرده که در ماه می به حدود ۱۶۰۰ درصد و در بازه یک ساله به ۱۳۴۴٪ رسیده است.

بر این اساس و با در نظر گرفتن رشد ارزش بازار آلت کوین هایی مانند سولانا، ترا و موج توکن های NFT، تحلیلگران آرکین پیشبینی می کنند ریپل و کاردانو از جمع ۱۰ رمزارز برتر خارج خواهند شد.

پیشی گرفتن پلتفرم های لایه اول

در حالی که امسال اتریوم در مقایسه با سود ۴۵۵٪ به ۷۳٪ از بیت کوین پیشی گرفت، آرکین ریسرچ پیش بینی می کند که پلتفرم های لایه اول از این رمزارز پیشی خواهند گرفت. از جمله این پلتفرم ها می توان به پلتفرم های موفق ترا و فانتوم با سودهای ۱۴,۸۲۳ و ۱۳,۵۴۹ درصدی اشاره کرد.

ورود شرکت های گیمینگ سنتی به حوزه NFT ها

قطعا یکی از حوزه های موفق امسال بخش NFT ها و بازی های مبتنی بر بلاکچین از جمله Splinterlands و Alien Worlds بودند. بر اساس داده های DappRadar، این بازی ها ۵۲۶,۰۰۰ کاربر فعال روزانه داشته اند.

در این راستا، آرکین ریسرچ پیش بینی می کند که شرکت های گیمینگ سنتی به فضای NFT ها ورود خواهند کرد. و از این بازار در حال رشد سودهای کلانی کسب خواهند کرد.

عرضه عمومی شرکت های کریپتو

امسال شاهد عرضه عمومی صرافی کوین بیس در تاریخ ۱۴ آوریل بودیم. در حال حاضر، ارزش بازار این صرافی ۷۲ میلیارد دلار برآورد می شود.

پنج شرکت کریپتو بزرگی که خود را برای عرضه عمومی در سال ۲۰۲۲ آماده می کنند، در حال حاضر، ارزش بازاری بالغ بر یک میلیارد دلار دارند.

آرکین ریسرچ معتقد است که در سال آینده ارزش شرکت های کریپتو از ۵ میلیارد فراتر خواهد رفت. به عنوان مثال می توان به صرافی بولیش (Bullish) اشاره کرد که در حال حاضر ارزش آن برابر با ۹ میلیارد دلار است.

افزایش دارایی های ETF های بیت کوین

امسال شاهد راه اندازی چندین صندوق ETF بیت کوین بودیم. این صندوق ها در حال حاضر مجموعاً در حدود ۸۴۶,۳۰۹ واحد بیت کوین در اختیار دارند. آرکین پیش بینی می کند که رشد دارایی های این شرکت ها در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

توزیع جهانی هش ریت

زمانی که چین استخراج بیت کوین را ممنوع اعلام کرد، هش ریت جهانی بیت کوین به شدت کاهش یافت. اما به مرور نرخ هش نه تنها افزایش یافت، بلکه رکوردهای جدیدی را ثبت کرد.

اکنون ایالات متحده از نظر هش ریت در جهان پیشتاز است و پس از آن کشورهای قزاقستان و روسیه در رتبه های بعدی قرار دارند.

به اعتقاد آرکین ریسرچ در سال آینده ماینرها در مناطق بیشتری در دنیا از جمله در امریکای لاتین پراکنده خواهند شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx