تحقیقات Coinbase : فروش اخیر توسط دارندگان کوتاه‌مدت انجام شده است.

فروش دارنگان کوتاه مدت
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

ایا هودل های ارزدیجیتال در کوتاه مدت تسلیم شدند؟

در یک گزارش تحقیقاتی جدید منتشر شده; صرافی رمزارز کوین بیس فهرست شده در نزدک; پیشنهاد کرده است که فروش اخیر بیت کوین (BTC) «تقریباً منحصراً» توسط سفته بازان کوتاه مدت انجام شده است نه توسط دارندگان بلندمدت.

کوین‌بیس در گزارش خود اشاره کرد که داده‌های زنجیره‌ای آن نشان می‌دهد; کسانی که بیت کوین را به مدت شش ماه یا بیشتر نگه داشته‌اند، دارایی‌های خود را نفروخته‌اند; در حالی که کسانی که این ارز دیجیتال را برای کمتر از نیم سال نگه داشته‌اند; دارایی‌های خود را واگذار کرده‌اند.

کوین بیس خاطرنشان کرد که دارندگان بلندمدت; ۷۷ درصد از عرضه در گردش ارزهای دیجیتال پرچمدار را در اختیار دارند که اندکی نسبت به ۸۰ درصد در ابتدای سال کاهش یافته است; اما بسیار بالاتر از ۶۰ درصدی است که در دسامبر ۲۰۱۷، قبل از شروع آخرین زمستان رمزنگاری، مشاهده شد.

طبق تجزیه و تحلیل صرافی، دارندگان بلندمدت که چنین درصد زیادی از عرضه بیت کوین را کنترل می کنند; یک «شاخص احساسات مثبت» است; زیرا شرکت معتقد است این دارندگان «احتمال کمتری برای فروش بیت کوین در دوره های آشفته دارند». گزارش کوین بیس می افزاید:

بنابراین، حتی اگر تقاضای خرده فروشی به شدت کاهش یافته باشد، همانطور که در بازارهای نزولی معمول است; وضعیت عرضه در برابر تقاضا به دلیل حفظ بیت کوین در بلندمدت که پایه مالکیت پایداری را فراهم می کند، در تعادل باقی می ماند.

گزارش کوین بیس همچنین بر این تمرکز داشت که چگونه استخراج‌کنندگان بیت‌کوین با کاهش قیمت بیت‌کوین و سخت‌تر شدن شرایط اعتباری، در حالی که هزینه‌های انرژی همچنان در حال افزایش است، بر وام‌دهنده‌های ارزهای دیجیتال تاکید می‌کنند. بر اساس Coinbase، ماینرهای مختلف از افزایش سرمایه در سهام به سمت بدهی حرکت کردند، تا حدی از طریق وام هایی که توسط تجهیزات ماینینگ خودشان تضمین شده بود.

وضعیت ماینیگ

ارزش تجهیزات ماینینگ در حال کاهش بوده است; که می تواند به این معنی باشد که استخراج کنندگان مجبور خواهند شد برخی از ذخایر بیت کوین خود را به عنوان وثیقه بگذارند; یا دارایی های خود را به صورت نقدی بفروشند تا به تعهدات وام خود عمل کنند.

در این گزارش توضیح داده شده است که در میان ۲۸ شرکت برتر استخراج عمومی که ۲۰ درصد هش ریت بیت کوین را تشکیل می دهند; حدود ۱۳۰۰۰۰ بیت کوین تا کنون در سال جاری فروخته شده است که نشان دهنده ۱۹ درصد ذخایر آنها است. این شرکت افزود، این شرکت‌ها روی ۵۵۰۰۰ بیت کوین قرار دارند که هنوز هم می‌توانند برای انجام تعهدات وام خود فروخته شوند.

در مجموع، کوین بیس خاطرنشان کرد که تمام ماینرهای بیت کوین حدود ۸۰۰۰۰۰ بیت کوین دارند; به این معنی که دارایی های استخراج کنندگان عمومی ۶.۸ درصد از کل را تشکیل می دهد. با این وجود، این شرکت تخمین زده است که حتی اگر بیت کوین به ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یابد; آنها همچنان ذخایری خواهند داشت که حدود ۱۲۰ روز دوام می آورد و روزانه ۱۶ بیت کوین از ذخایر خود را نقد می کنند.

کوین بیس اضافه کرد:

از منظر بازار، با فرض اینکه این مبلغ ۱.۷ میلیون دلار در فروش روزانه بیت کوین باشد; فکر می کنیم با توجه به اینکه در صرافی ها حدود ۶ میلیارد دلار در حجم متوسط روزانه بیت کوین وجود دارد; بعید است که تاثیر مهمی بر قیمت داشته باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx